Ga naar inhoud
Vespaforum.be

achterrem en ambriage


styntjes

Aanbevolen berichten

hey iedereen , even geleden heb ik men motor gereviseerd , alle lagers enzo vervangen

ik heb men motor er twee weken geleden terug onder gestoken , maar ik heb nog steeds enkele problemen die ik niet lijk opgelost te krijgen !!!

1. men achterrem krijg ik niet in orde , is er misschien een trukje om die tegoei aangekoppeld te krijgen

2. hetzelfe probleem heb ik met men ambriage kabel !!!

3. men carbu lekt langs de regelschroef die horizontaal zit , wat kan ik daar aan doen ?????

4 er zitten op men carbu ook twee "bouten" met een speciale vorm , niet men relantischroef maar nog twee andere!! moet ik die er gewoon helemaal in draaien , of heeft dit ook iets te maken met men afstelling

5 hoe begin ik aan het afregelen van men vespa ???

jullie zouden echt zo hard bedankt zijn als jullie 1 of meerdere vragen kunnen oplossen

(het is de laatsten tijd nl echt veel te goei weer om men gt (1966) op stal te laten staan

Link naar reactie

5. lucht en ralentischroef helemaal indraaien en dan 1,5 slag uitdraaien.

4. volgens mij, als ik u goed begrijp, zijn die twee vijzen gewoon degene die uw luchtfilter vasthouden.

1&2. daar zal je iets duidelijker in moeten zijn kwestie van wat juist het probleem is...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...