Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Hasselt rijdt weer !!!


Knabbel111

Aanbevolen berichten

Ciao Vespisti,

op maandag 15 augustus trekken we er weer op uit. Voor de liefhebbers wordt verzamelen geblazen om 10.00 uur te Hasselt op de Grote Markt.

Bedoeling is om van daaruit naar Alden Biesen te rijden van waaruit we vervolgens een rit van 120 km door de Voerstreek trachten rond te maken.

Hou er dus maar rekening mee dat diegenen die vanuit Hasselt vertrekken, uiteindelijk een kleine 160 km op de teller hebben na de rit en dat bijtanken onderweg absoluut een must zal zijn.

Mochten er onder jullie zijn die elders willen aanpikken kan dit in Alden Biesen tot ongeveer 11.00 uur. Andere posten misschien best hun vraag op dit forum, we zullen trachten een gepast antwoord te voorzien.

Ons aller "PK 125" trekt ditmaal de zwerm op gang en is bij voorbaat reeds enorm bedankt voor al de moeite.

De zekerheid van een depannagevoertuig is er momenteel nog niet, maar hou het forum maar in de gaten, van zodra dit duidelijk is post ik wel een bericht. In principe moet dit evenwel in orde komen. Grootste probleem momenteel is het vinden van een chauffeur :-).

Groeten en tot maandag.

PS. Uiteraard wordt er rekening gehouden met de tragere exemplaren en dan vooral met die met een beperkte cilinderinhoud. Vorige ritten lag de gemiddelde snelheid net onder de 60 km/hr.

Bericht bewerkt (10.08.2005 | 21:59)

Link naar reactie

Hoi allemaal,

een eetstop wordt voorzien, in principe in een of ander eetcafé of iets dergelijks.

Het probleem van de takeldienst werd ondertussen ook opgelost. We houden een lichte vrachtwagen standby in Riemst. Bij pech ben je dus binnen het uur opgepikt en teruggebracht. Dank zij Gerry kwam ook dit weer in orde. Bedankt hiervoor !!!!!

Greetz

Link naar reactie

Hoi Vespisti,

Vorige keer had ik iets laten vallen over een rit in de Voeren die ik georganiseerd had voor de Fiat Club Belgio.

En dat hebben ze zich geen twee keer laten zeggen!

Dus maandag om 10h in Hasselt, ikke voorop, en dan zijn we weg richting Voeren.

We rijden langs Alden-Biesen waar we op de parking even wachten (opgelet tot 11h en niet langer) op nog enkele deelnemers.

Hier vertrekken we voor een lus van 120km, dus denk aan de 2Tolie en/of benzine.

's Middags kunnen we een hapje eten in de vallei van Slenaken.

Na ongeveer een uurtje vertrekken we dan voor het tweede deel van de rit.

Zo dat is ongeveer de dagindeling als we nu nog goed weer hebben kan de dag niet stuk. Ik beloof een prachtige rit door 5 van de 6 Voerdorpen, langs mooi groen, met hellingen en holle wegen.

Dus zadel omhoog, bakje vol en rijden maar. ( wel eerst het zadel naar beneden doen!) :-)

PK125

3LFD_01_lg.jpg

Bericht bewerkt (11.08.2005 | 21:41)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...