Ga naar inhoud
Vespaforum.be

vespa toekomstige kleur


looneycooney

Aanbevolen berichten

Hey iedereen!

Ik ben momenteel bezig met wat planningen etc en wellicht ben ik binnen 2 weken met de motor bezig hier thuis ( vind ik meestal het leukste)

Maar mits ik aan het denken ben om de motor-behuizingen te laten lakken samen met de vespa , ben ik toch al aan het uitzien voor een leuk kleurtje.

Maar er zijn zoveel leuke dingen heh ..zoals dual-tones , parel-kleurkes of de originele vespa-kleuren (enorm veel!)

1 ding staat wel vast , technisch gezien blijft de vespa compleet origineel , tevens worden de behuizingen en nog paƩar onderdelen compleet nieuw gezet wellicht , ook net omdat het gelakt word en ik wil er een proper project van maken ..achteraf kan ik die stukken nog opmaken als reserve. Ook omwille vh feit dat het nog allemaal maar net 2j oud is, verdiend het zijn nieuwe stukjes.

Maar wat zou nu het leukste zijn van kleur voor een moderne px125 ?!

Wat zouden jullie graag zien van kleur op een originele vespa :

de originele zwarte kleur of witte kleur ( vond ik het mooiste vd originele kleuren)

of toch iets specialer gaan..zoals bv in de autolakken , een parelkleurtje of een gemengde kleur (zwart/blauw , oranje/zilver etcetc )

Of zou ik voor iets totaal freaky gaan met zo van die 'flakes' in de lak of zo...

Ik vind hyet allemaal zo ferm en heb totaal geen voorkeur infeite, ik vind er zoveel mooi.

Wat is jullie gedacht hierover? Gewoon doen waar ik zin in heb , ongeacht de publieke mening..of zou ik het gewoon sober houden , mits ik ook voor de rest alles origineel ga laten?!

Er komt wel chroom(had ik nog niet) en bv andere spiegels, achterbumper word metaal-gelast etc...maar technisch blijft ie zoals hem is.

Ik moet het uiterlijk pas weten als de motor hersteld is in nieuwstaat , maar toch zoek en kijk ik al wat rond...zoals dat kleurtje vd gestolen vnb op de homepage..dat vind ik nu echt eens super heh .

dus: fel opvallend , sober of gewoon klasiek maar met stijl?! Of zien jullie zelfs liever het gebruik van een originele kleur van de oudere vespa's?!

Tuurlijk wil ik opvallen of toch gezien worden eens hem opgemaakt is, maar hij (of ik natuurlijk) viel al op in origineel-staat , dus dat kan geen probleem zijn..

Airbrushes en stickers ben ikzelf niet zo zot van , al zie ik het wel graag op een andere vespa :P

Mvg

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...