Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Setup sproeier bij SI20/20 op gereviseerde 150cc blokje


supervespa

Aanbevolen berichten

Mijn blokje heeft net een volledige revisie achter de rug, en er steekt een nieuwe cilinder op (nu 150cc)

Ook de carb is vervangen, is nu een SI20/20. Maar ik slaag er niet in deze correct af te stellen.

Renoretro heeft mij trouwens al getipt: namelijk mixertube met minder luchtdoorlaat steken.

Maar weet iemand wat de beste sproeiersetup zou zijn?

Aircorrector 160?

Mixertube BE4 of BE5?

Main Jet 102 ??

Om toch al te kunnen beginnen met roderen, heb ik voorlopig mijn SI 20/17 terug gestoken, maar ook hier zit ik duidelijk niet met de juiste configuratie te rijden. In ralenti draait-ie perfect. 1e 2e en 3e gaan redelijk, maar in 4e totaal geen power. Ik kan 60km/h rijden, maar ook niet rapper.

Nu weet ik wel dat je in rodage niet veel sneller màg gaan, maar in principe moet je wel rapper kunnen. Nu moet ik 'full throttle' rijden om 60 te halen. Ook in 1e 2e en 3e merk ik dat-ie eigenlijk niet het vermogen geeft dat zou moeten... Mijn 125cc was vinniger. Ondertussen staan er 120km op de teller, maar ik heb niet het gevoel dat ik goed aan het roderen ben.

Alle tips zijn dus meer dan welkom !

Oja: er steekt een Sitoplus onder, maar deze zou normaal de upgrade van 125 naar 150 cc toch moeten kunnen volgen hé...

Link naar reactie

Air 120

mix BE2

MAin 102 is goed.

Link naar reactie

px heeft wel 3 poorten...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...