Search the Community
Showing results for tags 'vgl1'.
-
Hallo, Iemand die weet welke overbrenging de VGL1T Misa met zijn 10 inch wielen had. Was dit dezelfde als de struzzo 3versnelling 8 inch, het grootste tandwiel mag niet groter zijn dan 56T , past anders niet in het carter... Alvast bedankt
-
Hallo, Wat is/zijn de kleur(en) waarmee de GL in '57 van de band rolde? Denk dat het een MISA is maar dat weet ik pas binnen een paar dagen, grts, J