Jump to content
Vespaforum.be

oliekan

Members
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

About oliekan

  • Rank
    Newbie

Scooter Gegevens

  • Mijn Scooter(s)
    moderne snorvespa (helaas)

Persoonlijke Gegevens

  • Land
    Nederland

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Beste forumleden, De vraag zal vast vaker langs zijn gekomen, de zoekmachine begint inmiddels te roken en ik heb youtube uitgekeken... maar uiteindelijk weet ik het nog niet. 🤦‍♂️ Ik heb een gl-x misa 150 (1965) 2 poorts motor die geheel origineel is. Rijeigenschappen zijn inmiddels verbeterd, prestaties vallen in het hedendaags verkeer wat tegen. Nu wil ik het blok meer vermogen geven d.m.v. een 177cc, 24mm Dellorto en uitlaat (sip road of bgm touring, als deze ooit weer beschikbaar komt). Alles bolt on. In de toekomst komt er waarschijnlijk nog een elektronische ontsteking, maar vo
  2. Bedankt! hoe meer ik haar (klinkt nog best raar 😂) leer kennen, des te meer ik waardering voor het "simpele" ontwerp krijg. nu de snelheid nog
  3. Beste allen, Even voorstellen is wel zo netjes. Ik ben Maarten (uit Nederland), gek van luchtgekoelde Volkswagens, oude meuk, motoren en sinds 2 weken een Vespa GL-X 150cc bij de verzameling. Origineel geleverd in Nederland en 2 eigenaren hiervoor gehad. en volgens de teller 17.000km Helaas een keer overgespoten in het rood (wat overigens niet misstaat), maar ik kon hem niet laten staan. Ik heb hem aangeschaft als project om de winter door te komen, maar de Vespa blijkt zo goed te zijn, dat het bijna geen project te noemen is. Na het elektrolytisch ontroesten van de tank, v
×
×
  • Create New...