Jump to content
Vespaforum.be

dri3s

Members
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

About dri3s

  • Rank
    Newbie

Scooter Gegevens

  • Mijn Scooter(s)
    LML Star 125 automatic
    Suzuki Bandit GSF600

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    herenthout
  • Land
    Belgiƫ

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hoi Pilaf, ik zat enkele dagen zonder internet...vandaar late reactie. Hartelijk dank voor het meedenken! Ik ga zeker je links ook eens nalezen... Tja, voorlopig zal ik het nog even aanzien denk ik. De motor draait als een zonnetje, zonder problemen ( dit willen we natuurlijk zo houden!). Als het ECS lampje dan toch eens pinkt, houdt het ook direct weer op als ik een beetje aan het gas kom ( zowel meer als minder)
  2. Hoi Pilaf, m'n LML is van het bouwjaar 2013... ( geen flauw idee wat de ECU betreft). Ik kan je uitleg ergens wel volgen, omdat het slechts af en toe voorvalt... ( en telkens op relatief hoge en constante snelheid 70-80km/u) Ik ben natuurlijk geen kenner, maar ik zou verwachten als er iets stuks zou zijn, dat dit dan continu zou knipperen...of zie ik dat fout? Bedankt voor het meedenken!
  3. Hoi Sucho10, bedankt voor de reactie! Heb je ook enig idee wat dit juist betekent? Wat is het risico al ik hier ( nog even) mee verder rij? ( ik had er bij m'n laatste onderhoud iets van gezegd, maar de man vond niet direct een aanleiding hiervoor) grtz
  4. Hoi lezers, ter info: ik rij met een LML Star 4T, 125 automatic. Op het dashboard van deze scooter bevindt zich een lampje 'ECS'. Zo nu en dan gaat dit lampje pinken, en ik vind eigenlijk nergens een duidelijke uitleg wat het probleem eigenlijk is. Gemiddeld komt dit toch eens 1x om de twee ritten voor... Steeds dezelfde omstandigheden: * als het pinkt is het in series van 4 ( 4x pinken, pauze, 4x pinken,... enz) * snelheid ligt tussen 70-80km/u * als ik een beetje aan het gas kom ( zowel minder als meer), stopt het al terug * niet elke rit, maar toch
  5. Hoi TonyC, tuurlijk, weet ik wel... Je zal me zelfs op de scooter ook niet tegenkomen in korte broek of t-shirt. Ik sta er op om steeds een lange broek ( wel gewone jeans) te dragen en m'n motorvest. Maar dat is toch nog een groot verschil met de complete motoruitrusting hoor! --> laarzen, leder,... Je hebt maar 1 vel... ik krijg soms koude rillingen als ik rijders tegenkom ( zelfs op de moto) op teenslippers en t-shirt.
  6. Hoi allen, ik ben Dries, en recent op tram 4 gesprongen. Ondertussen heb ik 23j m'n rijbewijs voor de moto ( Suzuki Bandit 600cc), maar eigenlijk rij ik er te weinig mee... Ik woon op +/- 22km van m'n werk, en dat is net niet ver genoeg om me dagelijks in m'n volledige rij- uitrusting te hijsen. Tot nu toe dus bijna altijd met de auto, maar zocht een leukere oplossing. Zoals zovelen ben ik stiekem ook altijd al wel verliefd geweest op de looks van de Vespa PX. Maar aangezien ik al een moto heb staan, zocht ik een budgetvriendelijker alternatief, zonder al te veel in te boeten
×
×
  • Create New...