Koala2 Geplaatst: 21 december 2005 Delen Geplaatst: 21 december 2005 Tiens, gevonden bij http://www.parimoramscuppini.it/en/prodotti.php artiklel nr 134 voor 20 € Link naar reactie
JP Geplaatst: 21 december 2005 Delen Geplaatst: 21 december 2005 Waarschijnlijk een ongelofelijk stomme vraag (maar was me dat niet vergeven in deze kerst- en nieuwjaarsperiode?): hoe werkt dat spel precies? Link naar reactie
Kylimo Geplaatst: 22 december 2005 Delen Geplaatst: 22 december 2005 Persoonlijk vind ik het geen domme vraag. Aan de andere kant bestaan er volgens mij geen domme vragen, maar alleen domme antwoorden. Ik begrijp de werking ook niet, en heb daarvoor een mailtje naar Italie gestuurd. Dit is het antwoord : "to fit art. 134 in your Vespa PX you need to do a hole in a wheel rim to insert the items". Mooi antwoord, maar ik begrijp het nog steeds niet. Groeten Link naar reactie
JP Geplaatst: 22 december 2005 Delen Geplaatst: 22 december 2005 Hmm... Op zijn minst idd nogal cryptisch. Dat 'do a hole in a wheel rim' staat mij in elk geval toch niet zo aan. Bedoelen ze dat je moet gaan boren of zo? Of is mijn kennis van Italiaans Engels dan toch zo beperkt als ik dacht? ;-) Lucas, heb jij nog fantastische tips over dit anders wel redelijk interessant slot? Link naar reactie
Koala2 Geplaatst: 22 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 december 2005 't Is blijkbaar wel zo dat je dus een gat in je velg moet boren om het uiteinde er door te steken en dan komt de haak zelf rond je voorvork. Moet dus het voorwieleke telkens ook nog op de juiste positie krijgen. Soort kruising tussen een remschijfslot en een wielklem. Link naar reactie
JP Geplaatst: 23 december 2005 Delen Geplaatst: 23 december 2005 Versta ik het goed dat je dan je stuurslot niet meer kan gebruiken, of is de stand van het voorwiel dan juist gepast om je stuurslot toch nog te gebruiken? Link naar reactie
Koala2 Geplaatst: 23 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 23 december 2005 Niks met stuurslot te zien. Het gaat enkel om de juiste 'draai'stand niet om of je stuur nu schuins of recht staat. Vermits de haak rond de vork moet en het lange eind dan door het geboorde gat in de velg (waar het hangslot langs de andere zijde van de velg dan het uitnemen gaat beletten) moet je wiel in de juiste stand gerold worden. Altijd wa moeilijker bij een vespa op staander vermits die op dat voorwiel steunt! Je hebt wel twee goeie standen omdat het niet uitmaakt of de haak linksom of rechtsom rond de vork komt te zitten én een beetje speling omdat de haak ruimer is dan net passend om de vork. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.