Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Starter / Bendix van PX of LML


Ronny

Aanbevolen berichten

Heb ontdekt dat er een tand ontbreekt in mijnen bendix (de kop van mijne starter)het feit dat dienen lossen tand er nog in zat kon ik uiteraard ni starten ( alles geblokkeerd) heb hem er nu uitgehaald , en starter draait weer. Probleem met éénen tand minder geeft dat nogal wat kabaal, zeker als em juist op het punt staat waar diene tand ontbreekt.

heeft er iemand een idee of je hiervan losse onderdelen kan vinden/kopen/bestellen ? (tandwielen)

Link naar reactie

Ronny,

Hier staat het tandwiel apart genummerd bij easyparts.nl,

http://www.easyparts.be/showdrawing/4828/66007/-/0-968-1-m425-m916-s4828-d66007/Starting_motor.html

Maar of je dat ook effectief zo apart kan bestellen?

Is denk ik als ik je goed begrijp nr 18 op de tekening...

Vond er nog eentje, check wel even of het type Vespa zeker juist is...deze kost 44,99 euro...

http://www.vespalife.nl/vespa_onderdelen3.asp?T=PX&T2=125_E_VNX_2T_ZAPM09300_ZAPM09302&F=T22&F2=T22_-_STARTING_MOTOR

Misschien even een maike sturen?

groet, Bardi

Link naar reactie

Beste,

Ik heb zeer recent dit onderdeeltje vervangen. Het is los te koop bij een LML dealer. Ik heb dit bij SDN in Stevoort kunnen bestellen. Voor ongeveer 8 euro is mijn startmotor gemaakt.

Het onderdeel staat in de 4-takt LML boek met bestelnummer.

Veel succes ermee

Wouter

Link naar reactie

ja, volgens mij gaat het om da stukje tussen 5 en 6 (da bolleke) is ni goed te zien, tekening is zo'n beetje "van den hond zijn ellebogen"

wellicht moet ik dan " 3 " bestellen en vaneigens ook 18 ( lijkt me verstandig om da samen te doen.

als ik echter zie dat alleen dienen 18 al 45 euro kost, kan ik beter ier of daar nen occasie starter kopen.

het verhaal van Patagonista interesseerde me wel, wellicht hebben ze dan ook wel van de tweetakt zo'n tandwieleke liggen.

ik heb nog een paar fotootjes liggen, is kijken hoe ik die hier kan posten.

toch al bedankt voor de suggesties

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...