Ga naar inhoud
Vespaforum.be

gedachten


stanman

Aanbevolen berichten

Nog even een toevoeging, zodat ik niemand tegen de schenen stamp.

Wie graag een nieuwe scooter wil maar 2 linker handen heeft en toch dat retro gevoel wil beleven, ge gerust voor de LML, niemand zal je ook maar anders bekijken, als je met een LML aan een rit mee doet, de reacties zullen in de meeste gevallen positief zijn (alleen de Modern vespa lovers schijnen er niet zo blij mee te zijn) maar dat heb ik maar van horen zeggen.

Er zijn genoeg adressen waar je de LML kan kopen en testen

Aarschot Classicscooter (importeur)

Stevoort SDN Scootershop

Wie wil mag de lijst aanvullen

Zonder mij beledigd te voelen vraag ik mij af wat die twee linkerhanden ermee te maken hebben als je een lml aanschaft.

Heb tien jaar met een vespa gereden(50cc), mits ik een 125cc wilde en de prijzen zo hoog zijn heb ik me een lml aangeschaft.

Link naar reactie
Ik stel vast dat je de laatste tijd op dit forum best geen vespa te koop zet.

Altijd komen van die reply's met als doel de verkoper en de vespa totaal af te breken, zelfs al is de prijs fair.

Het is nu eenmaal zo dat een vespa op dit ogenblik en al eerder een zeer gewenst object is.

zelf ben ik al 20 jaar met vespa bezig, ik heb ook koopjes gedaan, waar ik zeer tevreden over ben, dat na al die jaren de waarde zo is gestegen is voor iemand die graag nog een vespa wil een zeer spijtig voorval, maar voor de mensen die al jaren een vespa of meerdere vespa's bezitten is het ook een goede belegging geweest, wat in deze tijd ook mooi meegenomen is.

Als er nu iemand hier een Aziatische resto zou aanbieden als zijnde een top restauratie, dan zou ik zeggen go for it en laat blijken dat de echte liefhebber hier niet mee gediend is.

Het is zo dat je al snel 750€ betaald voor een vespa waarvan nog net de motor draait, en dat heb ik het niet over een speciaal modelletje maar bv een P200 of een P125, deze moet dan nog indien gewenst volledig in orde gezet worden, nieuwe lak, lagers, motor revisie enz.. je bent snel 1000€ kwijt, en dan heb je niet overdreven met allerlei bling bling en veel zelf gedaan.

De tijd dat je nog een gs onder het stof van schuur haalt voor 1000fr is al lang voorbij, leer er mee leven.

Dus maak eerst even een rekening alvorens je zever verkoopt over prijzen ect

Met vriendelijke groet

Stanman

vrijwel iedereen is het eens met u, ben benieuwd of er nu minder commentaar gaat zijn :)

grtz

Link naar reactie
Nog even een toevoeging, zodat ik niemand tegen de schenen stamp.

Wie graag een nieuwe scooter wil maar 2 linker handen heeft en toch dat retro gevoel wil beleven, ge gerust voor de LML, niemand zal je ook maar anders bekijken, als je met een LML aan een rit mee doet, de reacties zullen in de meeste gevallen positief zijn (alleen de Modern vespa lovers schijnen er niet zo blij mee te zijn) maar dat heb ik maar van horen zeggen.

Er zijn genoeg adressen waar je de LML kan kopen en testen

Aarschot Classicscooter (importeur)

Stevoort SDN Scootershop

Wie wil mag de lijst aanvullen

Stanman heeft gelijk. LML blijft een twee takt scooter. You can still feel the beat of 2-stroke music. Nothing can beat that sound! Iets wat je van een 2008-"Vespa" niet meer kan zeggen...

LML kan je ook kopen bij Didier van Legend's Bike in Braine, ten zuiden van Brussel. Top scooter shop! Top service!

Wat die twee linkerhanden betreft: niet iedereen werkt aan zijn scooter. Als je een oudere scooter hebt, dan moet je bereid zijn om er haast evenveel aan te sleutelen als je ermee rijdt. Niet iedereen kan of wil dat en voor hen is een LML een goed alternatief. In de eerste jaren zal je niet veel problemen hebben, of het is misschien eens een kabel vervangen, iets wat iedereen kan als je dat wil.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...