Ga naar inhoud
Vespaforum.be

aanhangwagen achter een scooter hangen?


walterbe

Aanbevolen berichten

Zijn er mensen die een aanhangwagen, een kar dus, achter hun scooter hebben gehangen? Zoja wat en hoe ging/gaat dat? Waar heb je die aan vastgemaakt?

Voor fietsen zijn er zo'n karren om kinderen, honden en goederen te vervoeren. Met zoeken naar dit in relatie met een scooter daar heb ik niets gevonden in posts op dit forum of elders.

Link naar reactie
Eigenlijk bedoel ik meer zoiets;

http://www.croozer.co.uk/croozer_cargo.html

maar dan wat steviger voor een scooter.

De aanhangwagens zoals hier boven zijn heel mooi maar een eenvoudige bak met 2 wielen is meer dan genoeg om wat boodschappen te vervoeren.

Van die Cargo Croozer ben ik wel heel tevreden, heb dit voor de vriendin gekocht voor achter de fiets! Handig, en kwaliteit!

Link naar reactie

om al u bier in kwijt te kunnen ?

dan kan je ook een camelbag omdoen ;-)

Is een 1-wielige aanhangwagen niet beter/veiliger rijden dan een 2-wielige ?

Link naar reactie

ik zou zeker niks op 2 wielen nemen, de snelheden bij een scooter liggen nl hoger dan bij een fiets wat het volgens mij ronduit gevaarlijk maakt.

Lambrettafinder heeft idd behalve dat van Joost nog eentje staan, ik weet wel niet of dit te koop is

Link naar reactie

Pascal,en zo'n cezeta rijdt heel goed ook ze.

Daar heb je nog meer bekijks mee dan met een vespa...

Vgr nico

Link naar reactie

ik heb zo een "viskarretje" achter mijn scooter , gaat goed maar fietsen banden zijn niet stevig genoeg , dus heb ik er kruiwagen banden ondergezet.. stevig zat nu , ik heb al meerdere malen er een motorkblokje in vervoerd ... er kan veel gewicht in hoor , moet gwn op tijd remmen dan is alles in orde... ma dnek eraan da het nie geweldig mooi is e , zo een orginele als hierboven getoond is natuurlijk veeel mooier , maja de prijs is dan ook een heel verschil...

grtz

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...