Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vertrouwen


hotbreeze

Aanbevolen berichten

Sorry, foutje. Wist niet dat he forum zo professioneel was. Maar toch: don't over react, zooo erg is het nu ook niet dat ik dat gemist heb.

In elk geval: beter niet doen dus maar toch wordt het op die manier moeilijk om de juiste keuze te maken. Dan maar een nieuwe LML of 1000 Euro meer geven voor een Vespa S of GTS

Link naar reactie

vele mensen hebben problemen met die man ,doordat ze zich in het zak hebben late zette... ik zelf heb geen problemen met h. slegers uit hamont...

hij heeft wel geen 60 vespas meer hoor ... stuk of 20 in oude (/orginele ?) staat en een stuk of 20 """opgemaakte"""...

grtz

Link naar reactie

euh, hij heeft wel degelijke vespa's hoor, hij vraagt er enkel teveel geld voor en doet er gene zak aan. Als je een vespa invoert om hem te verkopen, vind ik dat je op zijn minst een andere bougie kunt steken... Vrien van me heeft daar een 50L gekocht die wat problemen had om te starten, maar me een ander bougie erin was dit meteen opgelost...

Link naar reactie

als hij kiest om vespa's te kopen, en ze door te verkopen zoals ie ze binnenkrijgt is dat zijn keus toch? Hij zegt zelf dat hij zo werkt, jij als koper kan weten dat hij zo werkt. Zie ik geen probleem in?

Link naar reactie

Ik ben er toevallig gister geweest !

Hij heeft er een aantal mooie en minder mooie exemplaren staan. Hij raadde mij aan om rond de 20e september nog eens terug te komen gezien hij dan weer een nieuwe lading uit Italie had staan. Momenteel was het aanbod "mager"

Als je gaat kijken moet je in je achterhoofd houden dat hij die vespa's in Italie koopt en ze in de zelfde staat bij hem te koop zet. Of je dus een goede of een miskoop doet bevind je achteraf. Om daarna naar die man te wijzen lijkt me niet helemaal juist want hij zegt er ook bij dat hij er zelf niks aan doet maar ze alleen zo te koop aanbiedt !

Hetgeen je dus koopt bepaal je zelf ! Daarom is het misschien verstandig iemand met verstand ervan, als je dat zelf niet hebt, mee te nemen !!

Gr,

Dagmar

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...