Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa LXV Roma (Grigio Avio) kleur?


CoenKeijzer

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik wil binnenkort een Vespa kopen. Ik vind de LXV erg leuk, maar deze zijn maar in beperkte kleuren.

Weet iemand waar en of deze in de Roma Grigio Avio kleur te koop is? Dus niet Navy maar deze:

main_Vespa-LXV-125.jpg

vespa_model_lxv.jpg

Ook zag ik ze alleen in 2 takt te leveren zijn. Is het niet beter om toch voor een 4 takt te gaan? Met kijk op de toekomst (als ik hem eventueel later wil doorverkopen).

Met vriendelijke groeten,

Coen Keijzer

Link naar reactie

Volgens mij zijn die nieuwe allemaal 4-takt hoor! enkel 50cc's worden nog in tweetakt gemaakt.Het kan natuurlijk zijn dat ik mis ben.

De LXV is enkel in 3 kleuren te krijgen, een blauwe, een groene en een beige.

Link naar reactie

Enkel de lxv50 is in twee en viertakt te krijgen.De 125 is viertakt.

De Roma is alleen in het grijs verkrijgbaar.

Navy is een kleur welke er bij is gekomen voor de zomer, is een andere uitvoering welke iets goedkoper is.

En, als jij je profiel invult zodat we weten waar je afkomstig bent is het ook makkelijker om je aan een dealer te helpen.

Link naar reactie

Ik wist zelfs niet dat er een lxv-50cc was... Maar die nieuwe 50cc zijn wel supercool. Die hebben nu een vierkante koplamp, denk dat die lxS heet, ma benni zeker...

Ik raad u wel aan om eerst tweedehands te gaan checke, die nieuwe zijn gewoon véél te duur voor een brommer te zijn... => meer dan 2000 euro... daar heb je een supergoede PX voor...

Link naar reactie

De meeste nieuwe bezoekers zijn echt wel lui tegenwoordig.

En wat nog opvalt is dat er hier meer en meer Nederlanders op dit forum zitten. Dutchforum aan het uitsterven ofzo? En jawel jullie zijn uiteraard meer dan welkom.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...