Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Grip Lock 2


Derrick

Aanbevolen berichten

Wat verwacht je ervan? dat je em als je de winkel inloopt iets langer onbeheerd kan laten staan? Of dat je em niet meer in de garage hoeft te zetten 's nachts?

Link naar reactie
Is dit een serieuze vraag? Hou anders je meningen voor jouzelf MR-10!!!

Nouja zeg... als je geen 'meningen' op prijs stelt kun je maar beter niet op een forum posten...

Ik vraag me serieus af wat de verwachting is van de toegevoegde waarde van zo'n apparaat: daar je met een ijzerzaagje het hendeltje (van 5e) in 1 minuut door hebt, vermoed ik dat het alleen handig is als je even de winkel inloopt...

Link naar reactie

Ik ben er ook niet van overtuigd van de meerwaarde... Een stuurslot is toch even effectief.

Ofwel de remhendel doorzagen ofwel proppen ze hem snel een bestelwagen in en ze slijpen het slot open.met een slijpschijf.

Je bent nooit 100% safe maar voor mij is de beste methode vastleggen aan een vast voorwerp.

Link naar reactie

het zal iets afdoen. En daarbij, de voorrem word ook ingedrukt, dus zo rap rijd je niet weg ermee.

Ik zie niet rap dat iemand een vespa in zijn bestelwagen zet, dat ding weegt over de 100 kilo. Je moet je vespa natuurlijk nooit in een donker hoekje zetten. Ik zet mijn LX meestal waar veel mensen zijn. Natuurlijk heb je die keuze niet altijd. Bevestigen aan een verkeersbord, paal en dergelijke mag in verschillende gemeentes en steden niet meer.

Link naar reactie
Bevestigen aan een verkeersbord, paal en dergelijke mag in verschillende gemeentes en steden niet meer.

Ik doe dit al lang, en nog nooit een opmerking over gehad. Je moet wel maken dat ie niet hopeloos in de weg staat natuurlijk.

En met twee heb je die snel in een bestelwagen gelift. Er mag veel volk staan. Geen kat die zich iets afvraagt!

Maar ja, als ze je scooter willen dan kunnen ze altijd meenemen...

Link naar reactie

Dat ze zoiets in Borgerhout doen verbaasd me helemaal niet. Maar je moet Borgerhout met Genk niet vergelijken Batman. : )

Grapje hè, ik ben nog nooit in Borgerhout geweest. Wordt er daar veel gestolen, want hier in Limburg is dat dagelijkse kost.

Link naar reactie
Dat ze zoiets in Borgerhout doen verbaasd me helemaal niet. Maar je moet Borgerhout met Genk niet vergelijken Batman. : )

Grapje hè, ik ben nog nooit in Borgerhout geweest. Wordt er daar veel gestolen, want hier in Limburg is dat dagelijkse kost.

In borgerhout stelen ze evenveel als ergens anders, denk ik...

En tis B-MAN, Batman kan vliegen, ik niet ;)

Link naar reactie
En tis B-MAN, Batman kan vliegen, ik niet ;)

Ken uw klassiekers!!! Superman kan vliegen Batman niet...

"Batman is bedreven in zelfverdediging en maakt veel gebruik van zeer geavanceerde technologische snufjes. Hij is niet een superheld die over bovenmenselijke krachten beschikt, zoals Superman. Dankzij een combinatie van scherpheid, vaardigheid door harde training en technologie is hij echter tot zeer veel in staat bij de bestrijding van misdaad."

http://nl.wikipedia.org/wiki/Batman_(fictief_personage)

Dit geheel terzijde maar dat geeft toch niet want dat gaat hier toch constant off-topic. ;-)

Link naar reactie

Oeps,

Ik was dan ook geen Batman fan maar een He-Man (the most powerfull man of the universe )fan ;-)

Masters of the universe!

Dat brengt herinneringen terug! en plots voel ik me oud worden!

Link naar reactie

Als het hier dan toch zwaar off topic gaat dan dit even melden:

Ik keek vroeger meer naar Franstalige TV want daar hadden ze schitterende Japanse tekenfilms... Op woensdagnamiddag op France 2 en op zondagmorgen "Chocolate show" op RTL, waar is den tijd... ;-)

Capitaine Flam

Chevaliers du Zodiaque

http://www.youtube.com/watch?v=USiBtiqjM4o&feature=related

Dragonball

Of Amerikaans:

Inspecteur Gadget

En zo kunnen we nog uren doorgaan met het ophalen van jeugdsentiment hé. ;-)

Link naar reactie
Opmerkelijk ook het verschil in snelheid tussen de amerikaanse en de aziatische(japanse) tekenstijl.

Qua tekenfilm waren de japanners in die tijd toch de top.

Curry rules! Alé voor een keer dan...

Yep verschil is enorm hé. En de Japanners zijn nog altijd den top hoor als het op animatie/gaming aankomt. ;-)

Link naar reactie
Goldorak !

SCHITTEREND!!! Ik had daar zelfs een levensgrote pop van waar je de vuist van kon wegschieten. Ik zag onlangs wat ze daar nu voor vragen, ik viel achterover van de prijs...

Link naar reactie
"Batman is bedreven in zelfverdediging en maakt veel gebruik van zeer geavanceerde technologische snufjes. Hij is niet een superheld die over bovenmenselijke krachten beschikt, zoals Superman. Dankzij een combinatie van scherpheid, vaardigheid door harde training en technologie is hij echter tot zeer veel in staat bij de bestrijding van misdaad."

Ik had het zelf niet schoner kunnen zeggen...

Link naar reactie

@Erix,Cult,Sirjohnluke : Goldorak rules ! Spijtig dat dat indertijd enkel in't frans was. (iemand het ooit in engels tegen gekomen ? Grendizer noemt dat dan geloof ik)

Enkele jaren terug zijn de DVDs uitgebracht van de serie, maar enkel in't japans en frans geloof ik.

gebruik al 10 jaar deze avater :

image.php?u=1364&dateline=1056009037

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...