Ga naar inhoud
Vespaforum.be

hoe kan ik een lx 152 opvoeren?


gunter

Aanbevolen berichten

Hoe kan ik dus een lx125 opvoeren?

Wat moet ik veranderen?

Wat brengt dat op?(kracht en snelheid)

Wat is het prijs kaartje ongeveer?

(Ik weet wel dat ik geen garantie meer heb dan en er problemen kunnen zijn met verzekering ,maar dan heeft elke moto problemen met verzekering)

Link naar reactie

Ik denk dat het een sito+ zal worden dan,dat is nog betaalbaar.

Ik moet altijd een stukje op A12 doen(willebroek-boom)kan anders niet tot op mijn werk komen en dan is die 100 km/uur(op de teller) net iets te weinig.

Als er nog oplossingen moesten zijn laat maar horen.

Bv-ander uitlaat en misschien sproeiers of andere aanpassingen?

Wat het zou opleveren +de kostprijs ongeveer.

Link naar reactie

Willebroek-Boom, op de A12? Dat moet toch goed te doen zijn met

een LX152? ( = grapje).

Neenee, ik doe ook nu en dan stukskes autosnelweg en met niet al te veel opvallende tegenwind verplaats ik me ( 115 k.m. op de teller) toch nog confortabel op het rechterbaanvak zonder de andere weggebruikers te storen. Soms ietske minderen,als ik een vrachtwagen te dicht zou genaderd zijn.

Nog veel rijplezier met uw LX125.

Babcon

Link naar reactie
Willebroek-Boom, op de A12? Dat moet toch goed te doen zijn met

een LX152? ( = grapje).

Neenee, ik doe ook nu en dan stukskes autosnelweg en met niet al te veel opvallende tegenwind verplaats ik me ( 115 k.m. op de teller) toch nog confortabel op het rechterbaanvak zonder de andere weggebruikers te storen. Soms ietske minderen,als ik een vrachtwagen te dicht zou genaderd zijn.

Nog veel rijplezier met uw LX125.

Babcon

Wat die 152betreft is een typ foutje moet natuurlijk 125 zijn.

Ik haal op mijn teller er maar een 100 en soms 110 km/uur uit (is te zien hoe de wind zit denk ik)

Plezier heb ik er zeker aan ,zo veel zelfs dat ik een ducati monster 900 er heb voor weg gedaan zonder spijt.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...