Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa gerelateerde vakantiefoto's


wijlen vespista

Aanbevolen berichten

vespatoscanevn8.jpg

Lugano, Firenze, Pisa, Pontedera, Siena, San Gimignano,... ik had toch gehoopt wat meer foto's te kunnen nemen maar buiten een handvol primaveras, nog wel wat oudere PX'en en een GL en een gran tourismo viel dat eigenlijk tegen. De heren in maatpak toeren blijkbaar liever op brugmannen en x-max'en. Zelfs aan de poorten van het vespa-mekka-museum viel de oogst aardig tegen. Ik heb wel geen enkele LML gezien ;-) blijkbaar laat de chauvenistische Italiaan zich niet vangen aan de (al dan niet goede) kopie van het origineel...

Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • 1 maand later...

Momenteel zitten wij op de Dominicaanse Republiek en Vespa kennen ze hier blijkbaar niet! Maar wel andere Scooters en brommertjes en gelijk die hier rijden, daar kunnen ze bij ons nog wel wat van leren, da is hier echt gekkewerk, die vliegen (racen) hier overal tussen en dan nog op de meeste wegen die bij ons als onbereidbaar zouden bestempelt worden :-s met enorme putten en bulten in de wegen en de meesten dan nog gewone zandwegen met nog eens veel grote stenen erop :-s zowel mannen als vrouwen (soms tot met 5 erop) racen hier kris kras door elkaar en de meeste rijden als het donker is (vanaf 18u) zonder enig licht :-s!

Hier enkele fototjes:

dominicaanse2008301ch3.jpgdominicaanse2008308jp2.jpgdominicaanse2008311ad2.jpgdominicaanse2008313qi4.jpgdominicaanse2008317ql1.jpgdominicaanse2008326ns4.jpgdominicaanse2008330if1.jpgdominicaanse2008463ch7.jpgdominicaanse2008479bv4.jpgEn hier de plaatselijke Scooter-wash in de rivier waar wij dan nog in gaan zwemmen zijn :-sdominicaanse2008483fp8.jpg

Grtz Michel & Kathy

Link naar reactie
  • 6 maanden later...
  • 4 weken later...

Ik kick deze nog eens omhoog met enkele nieuwe vespa-spots op vakantie. Uit de VS ditmaal:

San Francisco, vlakbij Lombard street. P200 die er redelijk abused uitzag.

DSC01524.JPG

Met de bekende Lombard street "slalom" op de achtergrond

DSC01525.JPG

Ook nog in SF, ne propere special, wordt volgens mij niet echt mee gereden (iets te stijle helingen om met 50cc te doen)

DSC01534.JPG

DSC01535.JPG

Dan in New York, waar je volgens mij al goed gek moet zijn om aan het verkeer deel te nemen, laat staan met een Vespa.

Recente PX disc met lekkere "vintage" sticker van CBGB.

DSC01701.JPG

Stevig gehavende 50cc

DSC01714.JPG

En last but not least, deze zeer nette sprint in Little Italy (very appropriate vond ik zelf). Vrees ook wel eerder showcase voor het Italiaanse resto ernaast, dan echt vervoermiddel (geen platen).

DSC01797.JPG

DSC01798.JPG

Daarna op 2 weken Canada niet 1 vespa gezien, zelfs geen modern exemplaar...zonde.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...