Ga naar inhoud
Vespaforum.be

250gts


erikm

Aanbevolen berichten

Tuurlijk is dat geen probleem, er zijn er die met veel minder, veel verder reden!

De 250cc heeft trouwens een waterkoeling, warm lopen zal niet zo vlug gebeuren.

Alvoor je vertrekt oliepijl nakijken, bandenspanning, enz...

Vergeet ook uw "servicekaart" nie van piaggio, staat een hulpnummer op.

Ze komen u onmiddelijk met de helikopter depanneren ...

We hoeven er ook niet bij te vertellen dat met een Vespa richting Zuiden rijden, veel aangenamer is via Route National ipv saaie Route du Soleil... ;-)

Prettig verlof!

Link naar reactie

Ikzelf rijd met gts 125. Ben dit weekend met vrouw achterop naar Maaseik gereden vanuit Gent. Vespa was volgeladen: bagagedrager vooraan met rugzak(tent en slaapzakken)en in koffer achteraan wat kledij en onder zadel ook nog wat materiaal. Hebben op drie dagen iets van 600km gereden. Temperatuur van motor mooi gelijk gebleven. Logisch als hij watergekoeld is. Moet er gewoon voor gaan, het avontuur achterna. Ben daar by the way verzeild geraakt bij het éénjarig bestaan van Vespaclub Genk, die samen met alle andere clubs van limburg een rit organiseerde. Er waren 80tal Vespa's. Was echt wijs en onvoorzien. Als je met de Vespa buitenkomt leer je sowieso mensen kennen. Ik zou zeggen ga ervoor en have fun.

En zoals Vesp zegt als je nog gebruik kunt maken van je servicekaart, zeker meenemen. Heeft me ook al geholpen toen ik tijdje geleden met lekke band aan de kant stond.

Kies echter wel voor alternatieve wegen. Is aangenamer rijden en je ziet meer van de omgeving. Goed verlof

Grtz

Kirsten

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...