Ga naar inhoud
Vespaforum.be

BEIAARD(concerten) 2008


Vespa Club Antwerpen

Aanbevolen berichten

Ik denk dat ik ook wel ga passeren. Ken er wel niemand maar jullie zullen wel sociaal genoeg zijn zeker ;-)

Link naar reactie

Ben juist thuis. Twas wel gezellig. Weer wat volk leren kennen.

Heb weer wat bij geleerd. Zet nooit je vespa op de schuine poot op de kasseien op de grote markt(daar waar het wat ophelt). Je vespa gaat gegarandeerd op de grond. Al een geluk dat em nog uiteen moet voor een schoonheidskuur.

Link naar reactie

Tja, valt nog mee. Zie er eigenlijk niet direct iets aan. Zolang er geen deuken inzitten. Alleen men stuur heeft een klein tikje gekregen en staat een klein beetje scheef.

Link naar reactie
Kheb precies iets gemist met Erix en remmen...ben benieuwd voor het verhaal sebiet :)

Wel, op de Raduno is den Erix tegen mijne Vespa gereden in een 90°-bocht toen zijn remmen het begaven vlak voor dien bocht. Ik was bijna in de gracht geduwd, ongeveer een meter lager, en den Erix stond op zijn benen te trillen van 't verschieten. Soit, de schade valt nogal mee. De linkse bil van mijne blauwe Vespa is onderaan gedeukt, en tegen de batterijhouder geduwd. Ik heb op de een of andere manier ook nog een deuk aan de treeplank vooraan links, waarschijnlijk heeft mijn valbaar iets geraakt dat omhoogstak tussen het gras dat ik absoluut niet heb kunnen ontwijken, ik zag het zelfs niet staan. Voor de rest is er niks aan, ik heb samen met Erix de rit voort uitgereden, en onderweg op de eerste stop de papieren ingevuld.

Schade bij Erix is beperkt tot nog meer schade aan zijn voorspatbord, en een deuk aan de rechterzijde van zijn beenschild.

Eric, jonge, ge had vroeger uw remmen moeten repareren, maar soit, 't is gebeurt en achteraf kunde daar nog veel over klappen dat niets aan de zaak verandert. Scootermarket zal weeral klandizie hebben ;-)

Dat doet mij eraan denken, ik moet nog naar de verzekering, die papieren binnebrengen.

Link naar reactie
Eric, jonge, ge had vroeger uw remmen moeten repareren, maar soit, 't is gebeurt en achteraf kunde daar nog veel over klappen dat niets aan de zaak verandert. Scootermarket zal weeral klandizie hebben ;-)

Dat doet mij eraan denken, ik moet nog naar de verzekering, die papieren binnebrengen.

Ge moet zeggen hoe het echt is gegaan hé Karel. Geef nu gewoon toe dat je ferm in mijne weg reed! Uwe bocht extra breed nemen zodat ik er ni tussen kon. En je hebt me zeker niet horen aankomen hé. LOL (grapke hé)

Mijn papieren waren de dag zelf al bij de verzekeraar want die was ook aanwezig op de rit.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...