Ga naar inhoud
Vespaforum.be

onderhoud px 90euro??


Kuub

Aanbevolen berichten

Is dit een nieuwe scooter en je eerste onderhoud (dus na 1000km)? Dan is je eerste onderhoud normaal gratis. €91 lijkt me wel veel om wat olie en een bougie te vervangen, tenzij ze er meer dan 2 uur aan werken of meerdere onderdelen hebben moeten vervangen zoals mr10 al aanhaalde.

Link naar reactie

€50 maximum, reken €30 à €40 per werkuur (afhankelijk van winkel tot winkel) en dan uw olie en bougie... En op 1 uur kunnen ze toch wel de olie verversen, bougie vervangen, carbu uitspuiten, etc...

Link naar reactie
  • 10 maanden later...

Naar het schijnt blijft de garantie gewoon verder lopen, heb het even gevraagd voor ik mijne binnen deed, maar hij moet dat dan doorgeven was de uitleg.

Dit kan ook zijn zodat ik hem daar binnendeed voor de zachte prijs van 120€ wat toch veel is als ik hier de rest op het forum lees.

Link naar reactie

@ Kuub: Als het een PX disc is: hebben ze niet de remblokjes vervangen dan? Ik weet dat zo'n remblokjes pokkeveel geld kosten(ca 40 euro), dus dan zou de prijs nog wel eens kunnen kloppen...

Link naar reactie

@ joene, zoiets ja :)

Ik deed vroeger mijn aprilia scooter binnen bij Motorhuis Carlo in Berchem. Daar was 120 € voor een onderhoud nog vrij goedkoop... 1 paar remblokjes kostten mij toen 46€ !!!

Ben er nooit meer geweest...

Wederom een reden waarom vespa's mij zo aantrekken, ge kunt alles zelf doen, en het valt enorm goed mee in prijs(als je een goed adres hebt)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...