Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Wie kent deze handelaar?


yc3006

Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben nieuw hier. Ik ben al een tijdje zot van de vespa, vooral de px in 125cc draagt mijn voorkeur. Nu kwam ik op kapaza een handelaar tegen.

Kent iemand deze zaak: http://www.kapaza.be/Motoren/Vespa/1000 ... adijs.html

Verkoopt hij/zij authentieke vespa's of is het eerder rommel?

Is zo een oude 125cc eigenlijk geschikt voor een beginnr of kan ik beter uitkijken naar een recentere vespa. Probleem is dat het budget voor een hobbyvoertuig niet echt hoog mag liggen.

Alvast bedankt voor de reacties.

Link naar reactie

Hangt er van af hoeveel je zelf van techniek kent. Als je twee links pollen hebt zou ik voor ne recente kiezen. Natuurlijk zijn die beetje duurder he.

Als je dan toch nen oudere koop let dan zeker op roest. Beetje kan, maar herspuiten kost al gauw 1000euro. Motor moet soepel lopen (niet fluiten), mag niet nat staan (olie of nafte) en zeker opletten dat uw versnellingen in orde zijn. Let op als ge uw koppeling inhoud dat uw brommerke toch niet verder rijdt.

Tja, het is een beetje zoeken en hopen dat ge iets deftig koopt. Als ge der echt niks van kent zou ik toch iemand zoeken die met nen vespa rijdt of die er iets van kent.

Veel succes

Link naar reactie

Ben er zelf ook al geweest.

Heb mensen gekend die er een heel goede vespa (ET3) gekocht hebben.

Maar al eens iemand geweten die er eentje kocht en na schuurwerk zag dat het er eigenlijk 2 waren.

Met alles wat je koopt moet je geluk hebben hé.

En meestal zijn er de belgische papieren nog niet bij alleen de invoer papieren, die prijs dat dat kost en dat rondgeloop moet je er wel bij rekenen.

Groetjes

Link naar reactie

Hoezo 2?

Eigenlijk heeft die dan een koopje gedaan!! 2 voor de prijs van 1 ;-)

Ben er zelf ook al geweest.

Heb mensen gekend die er een heel goede vespa (ET3) gekocht hebben.

Maar al eens iemand geweten die er eentje kocht en na schuurwerk zag dat het er eigenlijk 2 waren.

Met alles wat je koopt moet je geluk hebben hé.

En meestal zijn er de belgische papieren nog niet bij alleen de invoer papieren, die prijs dat dat kost en dat rondgeloop moet je er wel bij rekenen.

Groetjes

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...