Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Helm


anouckfaes

Aanbevolen berichten

Opgepast met die Vespa helmen, zeker niet via internet kopen. Ik heb daarvan 's 2 mediums gepast en de ene was een stuk groter dan de andere.

Ofwel is je hoofd intussen gekrompen...:) Groetjes, nero.

Da wil ik gerust geloven als ik bij den ene ne kater had en den andere nie, maar heb ze allebei op dezelfde avond in dezelfde winkel gepast.

Link naar reactie

Het is wel waar, die Vespa helmen vallen wat klein uit. Je kan best naar een Vespa dealer gaan en ze daar passen. In begin doet zo'n helm nog hier daar pijn...vooral irritaties. Maar dat went.

Wat het vizier betreft Fonske, ik weet zelfs niet als je hier een vizier of klep kan aan bevestigen. Ik zet altijd een zonnebril op.

Link naar reactie

Derrick

Als ge uw helm zo los laat,dan zulde wel een schrammeke hebben als ge op uwe zak gaat denk ik...

misschien zelfs iets meer dan een schrammeke...

Link naar reactie

het is wel spijtig dat in de CE gekeurde helmen je hoofd er altijd zo gigantisch uitziet :) de niet CE gekeurde zien er gewoon beter uit, maja tot je er een keertje de grond beter mee leert kennen...

Link naar reactie

08_3062_b.jpg

Dit artikel is enkel te verkrijgen in de filialen die liggen in: Vlaanderen uitgezonderd in Sint-Genesius-Rode en de regio Brussel.

Jethelm voor motorrijders

gelakte buitenschaal uit ABS en polycarbonaat mix

hoge veiligheid dankzij de EPS dempingslaag

met ademende polyester binnenvoering

helder en krasvrij volledig vizier

verwissel- en wasbare wangvullingen

regelbare luchttoevoer bovenaan

voldoet aan de norm ECE-R 22.05

Prijs: 29.99 @

Aanbod geldig op de vermelde dagen en zolang de voorraad strekt. Aanbod geldig onder voorbehoud van eventuele zetfouten. Niet alle tijdelijke aanbiedingen zijn beschikbaar bij Lidl Anderlecht en Brussel-Centrum. Schoenen, kousen, mutsen, sjaals, handschoenen, sportzakken en sportkledij zijn niet te verkrijgen bij Lidl Sint-Agatha-Berchem.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...