Ga naar inhoud
Vespaforum.be

België - Kroatië - België


Speedracer

Aanbevolen berichten

Spijtig dat jullie rit zo moet eindigen.

Sterkte voor de 2 die-hards en zoals Gette zegt,hopelijk komt alles financieel,maar vooral lichamelijk in orde...

Wat een domper op de rit seg...damned...

STERKTE

Link naar reactie

Heel jammer! Veel sterkte.

Vrees dat de afhandeling met de verzekering ook nog vervelend wordt. Ikzelf heb na een ongeval in Frankrijk met een Italiaan (ikzelf in mijn recht) 8 of 9 maand moeten wachten eer alles rond was...

Verder zal degene die de aanstormende wagen niet geraakt heeft, vrees ik, geen aanspraak kunnen maken op tussenkomst.

Link naar reactie

Bedankt voor jullie verslaggeving en fantastische foto's, we reisden allen met jullie mee! Verschrikkelijk voor de Toy Machine... Ik ben er even heel stil van... Daar gaan je ongeschaafde billen Tom :-(

Hopelijk zijn jullie allebei binnenkort weer "tip top" voor nieuwe avonturen...

Link naar reactie
K heb Tom in boom gezien. Ze hebben mega veel geluk gehad.

Hij zei dat het enige bruikbare aan zn GS het stuur, achterlicht en de linkerbil zijn.

Greezt

Het kofferdeksel nie vergeten...

Link naar reactie
K heb Tom in boom gezien. Ze hebben mega veel geluk gehad.

Hij zei dat het enige bruikbare aan zn GS het stuur, achterlicht en de linkerbil zijn.

Greezt

Het kofferdeksel nie vergeten...

Heb je iets nodig misschien?

Link naar reactie

gelukkig hebben jullie zelf geen ongeneesbare verwondingen , hoe gaat dat nu gaan met de verzekering van je vespa? k bedoel is die niet veel waard omdat die al oud is , of juist wel veel waard omdat de vespa's zo duur zijn ?

grtz

Link naar reactie

Dat valt nog af te wahcten, als ik aan de hand van ebay kan aantonen dat een GS160 veel geld waard is, kan dat nog 'interessant' worden, maar 't is nie zeker dat dat lukt...

Link naar reactie
Dat valt nog af te wahcten, als ik aan de hand van ebay kan aantonen dat een GS160 veel geld waard is, kan dat nog 'interessant' worden, maar 't is nie zeker dat dat lukt...

Iedereen die een gs160 heeft, gelieve deze nu op ebay te plaatsen met als opmerking: direct kopen voor 15.000€ :) Groetjes, nero.

Link naar reactie

@Tom : sterkte met de scooter en de verwondingen. Blijkbaar in de voorbereiding naar onze run is me dit compleet ongemerkt voorbij gegaan. Super dat je de moeite gedaan hebt naar Boom af te zakken.

@Fox : chapeau (en ja, hij leest dat hier nog)

Als het inderdaad helpt, zet ik mijn GS160 wel op Ebay of Kapaza. Bel Danny van Scootermarket even, die heeft veel ervaring met taxaties na ongevallen. Heb daar al sterke verhalen van gehoord.

Link naar reactie
@speedracer

Heb hier onlangs in een post een adres van een taxatiebureau zien passeren...

http://www.vespaforum.be/forum/viewtopi ... =94920&p=1

Dat is enkel nuttig als je je Vespa éérst laat taxeren voor je een ongeval hebt vrees ik ... taxatie houdt niet enkel rekening met leeftijd of zeldzaamheid maar ook met algemene staat, eventuele restauraties, mate van originaliteit, ...

Klopt.

Ik dacht dat er misschien een mogelijkheid was om op basis van recente verkopen een gemiddelde waarde op papier te zetten zoals dit in de kunstwereld en bij veilingen van juwelen, auto's etc gebeurd.

Daar zijn veilingcatalogi een belangrijke tool bij waardebepaling.

Voorbeeld Coys bij Londen...

http://www.coys.co.uk/auctions/lot.php? ... 7&id=53301

Link naar reactie
Verkoopt ge die blok niet?

Greeetz

Voorlopig niet, maar ik weet ook niet wat er allemaal naar de botten is aan de blok, de cilinder is zowieso voor d evuilbak, tenzij er iemand heeeel goed gietijzer kan lassen, maar de kickstartas zit ook muurvast, dus blok moet sowieso open...

Link naar reactie

@ speedracer,

Kan je een GS160 kader gebruiken of heb je nog geen concrete plannen? Ik zou da beestje wel eens terug op de baan willen zien ... Eerst een kleine rouwperiode wss... Hoe is het met jouw body gesteld?

Tot gauw

Link naar reactie
@ speedracer,

Kan je een GS160 kader gebruiken of heb je nog geen concrete plannen? Ik zou da beestje wel eens terug op de baan willen zien ... Eerst een kleine rouwperiode wss... Hoe is het met jouw body gesteld?

Ja, ik kan zeker een GS160 kader gebruiken, heb je nog iets liggen misschien?

En ik, ik heb 't gevoel dat ik een half uurtje in een betonmolen rondgedraaid heb, ken je geen goeie kinesist?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...