Ga naar inhoud
Vespaforum.be

België - Kroatië - België


Speedracer

Aanbevolen berichten

Brave lezers en lezeressen,

nu zaterdag vertrekken Erwin (Batman) en ik (Fruitjuice) met de vespa voor een 3-tal weken durende epische tocht vanuit Gent, over Bouillon in de Ardennen, door Frankrijk, langs het Zwarte Woud in Duitsland, Oostenrijk doorkruisend van West naar Oost over de bergpassen, en nemen uiteindelijk nog een streepje Slovenië mee om uiteindelijk te eindigen in Osjiek in Kroatië.

De terugweg ligt nog niet vast maar zou waarschijnlijk via het noorden van Italië gaan. Dat word pas beslist wanneer we terugkeren.

Erwin rijdt met zijn 'licht-aangepaste' Belgische vespa GL150 1961, en ik onderneem deze expeditie op mijn ouwe trouwe 'iets-meer-dan-licht-aangepaste' Belgische Vespa GS160 1962...

In theorie kan je onze dagelijkse vooruitgang volgen op onderstaande 'Blog', maar in praktijk hangt 't ervan af waar en wanneer we een computer en internettoegang tegenkomen om de blog up te daten met foto's, stoere verhalen over verlamde bilkaken en fantastische flaters...

http://www.bloggen.be/batmanenfruitjuice/

Link naar reactie

Het begint hier enorm te kriebelen om ook mee te rijden. Ik zal geregeld de blog gaan bekijken om wat te kunnen dagdromen...

Drive save and have a fantastic journey!

Ciao

Link naar reactie

Als je over Bouillon rijdt en je valt daar in panne , kan je altijd terecht bij Didier Bailly voor wisselstukken, die woont daar in de buurt (Froid-Chapelle, achter de kerk). Zeker niet dat ik het jullie toewens, maar je weet nooit.:) Geniet van de tocht en keer behouden weer. Groetjes, nero.

ps: moesten jullie over Edingen rijden (de mooiste weg naar Bouillon) mogen jullie altijd binnen springen voor een verfrissing of een boterham met spek om force op te doen. Groetjes, nero.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...