Jump to content
Vespaforum.be

Waar vind ik een retro-helm ?

jurgen

Recommended Posts

Indien je geen centen hebt, dan schuim je best rommelmarkten, retro-beurzen en motorbeurzen af, op zoek naar een oud hebbeding... Heb je wel wat centen, dan kan je voor een pothelm terecht bij Davida, een engelse producent van retro-helmen (type half ei). Let wel, deze helmen zijn niet gekeurd en in feite dus verboden om te gebruiken op de openbare weg. Check de website www.davida.co.uk om de Vlaamse dealers te kennen.

Tevens op Ebay vind je een aantal shops met leuke helmen. Zo is er JPHelmets uit Hong Kong die Japanse helmen te koop aanbiedt en Justified Defiance die de klassieke Buco helmen aanbiedt.

Hieronder nog een paar links naar sites met leuke helmen:

• Like 1
  • 12 years later...
15 uren geleden, DimiGTS300 zei:

. ik heb zo'n helm te koop. Mat zwart . Maat large. Nooit gedragen. . Gekocht voor m'n pa. maar die heeft hem dus nooit willen dragen.

als je iets te koop zet, Dimi. kan je daar beter "direct" al een "foto/ richtprijs" bijplaatsen. zodat men kan zien over welke helm ( vorm- afwerking-merk ) het precies gaat. succes :)

Edited by Vespaciao
13 minuten geleden, arti-bella zei:

Mannekes topic is van 2005

Dat klopt. en dat had ik ook allang gezien. maar die retro- helm van "Dimi" is "nu momenteel" te koop ;)

• Haha 1
59 minuten geleden, Frederik9111 zei:

Davida’s zijn 9 op 10 niet EU-gekeurd.

Dat is precies wat "jurgen" ook in 2005 al aanhaalt in het starten van zijn topic...

• Like 1
  • 5 months later...