Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa 125 super


Vespuuuw

Aanbevolen berichten

Hoi, ik heb hier een vespa 125 cc super staan van het jaar 1966, hij is volledig in orde en ziet er goed uit... zou ik er 3000 voor kunnen vragen?

Dan heb ik ook nog een vespa PK S 125 staan van 1985, ziet er ook heel goed uit en bolt fijn... Wat zou deze ongeveer waard zijn?

Ik wil wel fotos uploaden maar ik heb geen idee hoe...

Alvast bedankt

Bjorn

Link naar reactie

Moeten wij hier nu al gaan zeggen hoeveel iemand voor zijn vespa moet vragen!!!???? Krijgen we een percent op de verkoop met onze raadgevingen?

Al wat je vraagt is zoiezo veel te veel tegenwoordig! Iedereen denkt dat die vespa's van goud zijn ofzo. Voor dat geld koop je iets dat veel betrouwbaarder en nieuw is. €3000 hoe durf je dat te vragen voor een super, dat is nog niet eens zo'n zeldzaam exemplaar!

Link naar reactie

hélaba !! Geen slecht woord over de Vespa Super hé !

't laatste model dat met 8inch bandjes rondreed, zo schoon, zo uniek...

Je wilt een richtprijs Vespuuw?

Awel ik heb de mijne gekocht voor 1.100€, technisch perfect in orde, en ik rij daar al vier jaar mee rond zonder problemen.

(buiten die keer da'k voor de Geertvespa zijn deur op nen auto ben geknald omda'k persé eens wou wuiven)

Link naar reactie
3000 voor een super? mwaaah... dan moet ie wel van goud zijn!
hoe durf je dat te vragen voor een super, dat is nog niet eens zo'n zeldzaam exemplaar!

@Erix: de combinatie van deze twee comments noopte mij tot het in de bres springen voor mijn vespa'ke ... maar 't was maar om te lachen zenne.

De kernboodschap was dat ge voor ne normale, goed rijdende oldtimer 4 jaar geleden met 1.100€ gesteld waard. Aan die groene 'super' op kapaza is trouwens niet veel origineels meer aan. Foute koplamp, verhoogde kilometerteller ...

Link naar reactie
hélaba !! Geen slecht woord over de Vespa Super hé !

't laatste model dat met 8inch bandjes rondreed, zo schoon, zo uniek...

Je wilt een richtprijs Vespuuw?

Awel ik heb de mijne gekocht voor 1.100€, technisch perfect in orde, en ik rij daar al vier jaar mee rond zonder problemen.

(buiten die keer da'k voor de Geertvespa zijn deur op nen auto ben geknald omda'k persé eens wou wuiven)

haha, dat heb ik gehoord ja ;-)

Link naar reactie
twas maar een vraag eh manne :s

niet te veel aantrekken van alle reacties. die zijn zeker niet slecht bedoeld.

wat je zou kunnen krijgen voor een vespa is op deze moment hetgeen de zot er wil voor geven.

je ziet dat er tekoop staan voor 4000 en ook voor 1300. ik zou zeggen, zet hem op het net, bv kapaza en laat mensen bieden.als er iemand een bod doet kan je gaan onderhandelen over een goede prijs. verwacht niet dat je er 3000 voor zal krijgen. 2000 zal mooi zijn denk ik.

groete

Link naar reactie

3000 is blijkbaar toch ni te veel ;-p

(deze kerel is echt geschift! 4000€?!)

Ik kan die verkoper niet, maar als alles volgens de regels van de kunst is gerestaureerd, ttz: de motor, koetswerk, en hier en daar een paar nieuwe onderdelen oa vloermat, uitlaat, chrome velgen en vering, zadel nieuw overtrokken, lampring... zit je snel aan een paar duizend euro. Als je de aankoopprijs erbij rekent en dan nog wat winst wil maken, vind ik dit niet zo "geschift". Trouwens, een prijs kan je geschift noemen, maar een onbekende uitmaken voor geschifte kerel is nog een andere zaak. Misschien staat hij morgen wel aan je voordeur... Groetjes, nero.

Link naar reactie

3000 is blijkbaar toch ni te veel ;-p

(deze kerel is echt geschift! 4000€?!)

Ik kan die verkoper niet, maar als alles volgens de regels van de kunst is gerestaureerd, ttz: de motor, koetswerk, en hier en daar een paar nieuwe onderdelen oa vloermat, uitlaat, chrome velgen en vering, zadel nieuw overtrokken, lampring... zit je snel aan een paar duizend euro. Als je de aankoopprijs erbij rekent en dan nog wat winst wil maken, vind ik dit niet zo "geschift". Trouwens, een prijs kan je geschift noemen, maar een onbekende uitmaken voor geschifte kerel is nog een andere zaak. Misschien staat hij morgen wel aan je voordeur... Groetjes, nero.

Gerestaureerd volgens de aziatische regels van de kunst dus. Het wordt er niet gemakkelijker op om de curry's eruit te halen, het zadel en het vloermatje deden me wel even twijfelen, maar voor de rest... Eer je overgaat tot kopen, altijd goed documenteren en informeren is de boodschap! Groetjes, nero.

Link naar reactie
Trouwens, een prijs kan je geschift noemen, maar een onbekende uitmaken voor geschifte kerel is nog een andere zaak. Misschien staat hij morgen wel aan je voordeur... Groetjes, nero.

misschien was m'n woordkeuze beetje erover, maar ik bedoelde het niet zo slecht eigenlijk! 'k Vind dus de Prijs geschift ;-)

°° natuurlijk persoonlijke mening, niemand moet me daarin volgend :-) °°

Thomas

ps: de man is altijd welkom bij mij! Mag keer rustig uit de doeken doen wat "VESPA" voor hem betekend/wat hij ermee doet :-D

Lijkt me interessant!

Link naar reactie

3000 is blijkbaar toch ni te veel ;-p

(deze kerel is echt geschift! 4000€?!)

Ik kan die verkoper niet, maar als alles volgens de regels van de kunst is gerestaureerd, ttz: de motor, koetswerk, en hier en daar een paar nieuwe onderdelen oa vloermat, uitlaat, chrome velgen en vering, zadel nieuw overtrokken, lampring... zit je snel aan een paar duizend euro. Als je de aankoopprijs erbij rekent en dan nog wat winst wil maken, vind ik dit niet zo "geschift". Trouwens, een prijs kan je geschift noemen, maar een onbekende uitmaken voor geschifte kerel is nog een andere zaak. Misschien staat hij morgen wel aan je voordeur... Groetjes, nero.

Ik ken 'm wel, heb de Vespa's irl gezien, en ik moet toegeven dat ze echt proper gerestaureerd zijn, alleen jammer dat het geen echte Vespa's zijn ... Der is vanalles wat er niet aan klopt, maar dat zullen de meeste hier ook wel al gezien hebben denk ik ...

Ik vind het wel erg dat zo'n mensen opgelicht worden, hij was echt vol in de overtuiging dat 'm nen Vespa had, tot de ontnuchtering hier op de inrit toen 'm ze kwam showen ...

grtz

Link naar reactie
ps: de man is altijd welkom bij mij! Mag keer rustig uit de doeken doen wat "VESPA" voor hem betekend/wat hij ermee doet :-D

Lijkt me interessant!

In de sofa met Jambers...

Neen, ma serieus, da zou nog keer iets goed zijn voor op Koppen of Telefacts of zo, het succes van Vespa versus de vuile curriepraktijken ;-o

Thomas

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...