Ga naar inhoud
Vespaforum.be

muziek tijdens de rit?


Mod1964

Aanbevolen berichten

  • 1 jaar later...

welke oortjes hebben mini usb aansluiting EN doen niet pijn in je oren ?? Heb een HTC Touch Pro en de bijgeleverde oortjes beginnen na een tijdje (in de helm) pijn te doen ... Neen, de oplossing is NIET om de muziek dan wat zachter te zetten !!

Iemand tips ?

Link naar reactie

ik heb simpele oortjes , tprobleem is bij mij vooral dak mijn volume ni binnen de 5 sec kan stiller zetten omda mp3 ergens ver in vest zit + ik kan er me mijn handschoenen ni gemakkelijk aan , daarstraks onderweg nog iemand tegengekomen dak kende aan een rood licht , heb niks kunnen zeggen.. , dan maar gewoon teken gedaan en hopen da die het begrepen heeft dakem ni zomaar negeerde...

Link naar reactie
oortjes geven toch een beter geluid hoor ... niet ? Denk dat je via de speakertjes van de scala toch wel wat bas mist ...

je zou verteld staan van de kaliteit van die toestellen, ik heb er zo eentje en dat werkt perfect

Link naar reactie

muziek staat idd te hard eigenlijk , da komt omdak anders boven de 90 ni veel van muziek meer hoor . Ik ga toch wel eens naar iets zoeken , waarbij dak de volume kan regelen zonder te hard te prullen met handschoenen. Bediening aant stuur ofzo :)

Link naar reactie

Heb destijds ook uitvoerig onderzoek gedaan, en toen kwamen de Sennheiser CX300-II http://www.vergelijk.be/hoofdtelefoon/sennheiser/cx_300/ er prijs/kwaliteit als het beste uit. En inderdaad; het zijn geweldige in-ears die gemakkelijk onder een helm passen en goed aansluiten zodat je je volume niet te luid moet zetten om toch een mooi, vol geluid te hebben. De kwaliteit is superieur!

(Wel muziek afzetten in de stad, ingewikkeld en druk verkker of zodra je je concentratie voelt verslappen natuurlijk)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...