Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Mod ! Mod ! Mod !!


prince.coxson

Aanbevolen berichten

Keith Moon was en blijft de beste drummer aller tijden

FOUT! John Bonham was veel beter en deed dingen op zijn drumstel waar Keith Moon enkel maar van kon dromen!

Link naar reactie
Keith Moon was en blijft de beste drummer aller tijden

FOUT! John Bonham was veel beter en deed dingen op zijn drumstel waar Keith Moon enkel maar van kon dromen!

Ik denk dat jij met al die metal niet meer goed kunt horen!Soit,we zullen die discussie verder voeren tussen pot en pint,t'gaat hier over Mods en niet over drummers.

grts.David

Link naar reactie
Ik ben eigenlijk nog op zoek naar foto's van de jaren 80tig van Mod party's te Brussel , Antwerpen en Blankenbergen.

ik zal eens horen, den edjes heeft er nog van blankenberge geloof ik!

Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
En waar blijven the Gonks nu met hun LP / CD / EP of ... ?

I wanna know !!!

Ipv hier wa te zitten zeveren had ge beter zondag naar de Gentse feesten gekomen, dan had ge ze live gezien en hun EP kunnen kopen.

Ze hebben zelf een jam-sessie gehouden met de lokale turkse muzikant. Maximum R&B met een vleugje exotica...schitterend gewoon.

Link naar reactie

Ne mens kan niet overal tegelijk zijn hé vriend ! Ik had de keuze tussen wat "fieste" of braaf naast het vrouwke de bevalling van ons 2e spruit

afwachten ! En ik kan U verzekeren : da's gene "zever", een bevalling !!

Grenzeloos respect voor alle moeders krijg je na zo'n gebeurtenis !!!!

Iemand toevallig een EP op 't meest gekocht ?

Bart

Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

goed stukske uit ne goeie DVD...

heb mijn exemplaar enkele jaren geleden gevonden in zo een klein CDwinkelke in Herentals...

Mens was blij dattem er vanaf was zei hem...lag al lang in zijn rekken :)

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Uit het boek "Rolling with the Stones" door Bill Wyman, deze "definitie" van de "MOD-generatie" : "MOD was niet alleen een mode, maar een levensstijl. MOD, kort voor Modernist, was een term voor kids die voor jazz, R'n'B, VESPA-scooters en scherp gesneden pakken kozen. De jongens hadden kort haar, de meisjes droegen minirokken. Het hoogtepunt was midden jaren zestig."

En al die tegenwoordige MODS op hun Lambretta dan ?????? Hahahahahahahahahaha !!!!

'k Zal aan den Bill vragen om in zijn 2e druk naast Vespa-scooters ook Lambretta-scooters te vermelden want er gaan er hier een pak niet content zijn, niewaar Mod66 & Pewe ?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...