Ga naar inhoud
Vespaforum.be

vespa van 1963


pirre3

Aanbevolen berichten

ja, dat hij van 1963 zou zijn hebben we door! gelijkvormigheidsattest? dat bestaat niet voor een vespa van voor 1972... dus dat vind ik ook al raar.

Link naar reactie

op een foto alleen kunnen we niet voortgaan. op een inschrijvingsbewijs kan veel staan dat niet echt klopt, vooral bij scooters zonder gva.

gebruik misschien ook eens even de zoekfuntie met als trefwoord 'curry' en/of 'vietnam'...

vraag de eigenaar ook eens naar foto's van de restauratie en/of facturen van de restauratie want dat moeten ze je toch meestal verschuldigd blijven.

Link naar reactie

Er zitten iig een boel azie onderdelen op (kmteller, zadels e.d.) - je ou toch uit moeten vogelen of het een oosterse scooter is, voor je je goeie geld erin steekt.

Alleen de kans al dat het er 1 is, zou voor mij reden zijn hem links te laten liggen.

Op http://vespa.startpagina.nl/ staat sinds kort een kopje met links naar meer info over dit soort scooters.

Link naar reactie

spiegels,... en waarom een 150 afstellen op 70km/h??? ik wil ni in die mens zijn zakken zitten maar ik zou er inderdaad mijn geld niet in steken!

Link naar reactie

"Voor het overige een échte TOPPER." hoe durven ze het uitspreken, hebben jullie die wangen en voovork al eens bekeken? schandalig dat zulke scooters te koop worden aangeboden voor een echte vespa! afblijven is de boodschap, groeten jeanke

Link naar reactie

hupla, weeral iemand in de zak gezet... waarschijnlijk de vorige eigenaar ook, vandaar misschien de verkoop? motor was wss afgesteld omdat rapper rijsden met die fourche levensgevaarlijk is!

@pirre3: nog veel succes met je zoektocht, spijtig genoeg is de markt verzadigd met dit soort gedrochten! dus let goed op voor je tot een aankoop overgaat!

Link naar reactie
hupla, weeral iemand in de zak gezet... waarschijnlijk de vorige eigenaar ook, vandaar misschien de verkoop? motor was wss afgesteld omdat rapper rijsden met die fourche levensgevaarlijk is!

@pirre3: nog veel succes met je zoektocht, spijtig genoeg is de markt verzadigd met dit soort gedrochten! dus let goed op voor je tot een aankoop overgaat!

Dat is nu de reden waarom ik gewoon een nieuwe heb gekocht,naar al wat ik gaan zien was was er niet 1 bij die ik vertrouwde.

Ik ken er zelf niet zo veel van en dan maar op zeker gespeeld en een nieuwe gekocht

Link naar reactie

een goede beslissing gunter! als je later wat vertrouwd bent met het vespa wereldtje, heb je nog tijd genoeg om je een oldie vespa te kopen. groeten jeanke

Link naar reactie

en toch vraag ik me af waar al die curryscooters heen gaan en waarom we er hier zo weinig getuigenissen over lezen.

Er zijn momenteel minstens 15 shops die curry verkopen en het worden er alleen maar meer. Dat wil dus zeggen dat er ook flink in verkocht wordt. Die mensen moeten toch vroeg of laat op dit forum passeren denk ik dan...

Link naar reactie

Mja misschien schamen die mensen zich dat ze zich zo in de luren hebben laten leggen...

En als je het aantal anonieme gebruikers ziet op het forum: er zal vast wel eens een curryowner tussenzitten ;)

Link naar reactie

ik heb laatst in ekeren één zien staan, de eigenaar wou gewoon nu direct een 'gerestaureerde' oldie "want vespas zijn nu toch in". veel voeling hebben ze er blijkbaar niet mee, dus echt vespafora afschuimen zal er wss ook niet in zitten?

Link naar reactie
Mja misschien schamen die mensen zich dat ze zich zo in de luren hebben laten leggen...

En als je het aantal anonieme gebruikers ziet op het forum: er zal vast wel eens een curryowner tussenzitten ;)

Inderdaad, hier loop je niet graag mee te koop...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...