Ga naar inhoud
Vespaforum.be

The first sounds (tuning )


renoretro

Aanbevolen berichten

Na een lange tijd ongeveer een jaar dat mijn blokje lag te wachtten is het eindelijk klaar voor een testje.

Nog vlug de benzinepomp (mikuni) gemonteerd en...

Ziehier het resultaat.

Moet zeggen,hij staat héél nijdig.

Maar zoals op het filmpke te zien is,heb ik het nog niet verkracht.

Link naar reactie

Op het rechte stuk misschien maar zoals speedracer zijn bochten pakt,hm

Hij durft meer,ik ben al geleerd van vroeger tijdens de competitie hoe het is om je zeer te doen.

De sound is natuurlijk mooier in het echt,je kan het geluid vergelijken met dat van een 250cc crossmotor.

Is maar gefilmd met een fototoestel hé.

Gr nico

Link naar reactie
Prachtige sound! Ik denk dat de concurentie volgend jaar in Cobblestone hun tenen zullen mogen uitkuisen om je te kunnen volgen :). Groetjes, nero.

Wa denkt ge nu Nero, zodra er iemand hier zoiets post beginnen wij ook weer onmiddellijk te sleutelen om sneller te gaan... .;-)

Mike.

Link naar reactie
Wa denkt ge nu Nero, zodra er iemand hier zoiets post beginnen wij ook weer onmiddellijk te sleutelen om sneller te gaan... .;-)

Ik probeer gewoon mijn Lambretta rijdende te houden, dat zal wel voldoende zijn... hoop ik...

Link naar reactie
Prachtige sound! Ik denk dat de concurentie volgend jaar in Cobblestone hun tenen zullen mogen uitkuisen om je te kunnen volgen :). Groetjes, nero.

Wa denkt ge nu Nero, zodra er iemand hier zoiets post beginnen wij ook weer onmiddellijk te sleutelen om sneller te gaan... .;-)

Mike.

Yep!

Link naar reactie

Van mij is het niet om de snelste te zijn maar enkel om de kick te ervaren met zo'n motor in een belgische gl te stoppen,helaas is bij het frame nog héél veel werk aan.

gr nico

Link naar reactie
Van mij is het niet om de snelste te zijn maar enkel om de kick te ervaren met zo'n motor in een belgische gl te stoppen,helaas is bij het frame nog héél veel werk aan.

gr nico

Je hebt nog een jaartje tijd Nico. Tegen volgende Cobblestone zal dit toch wel lukken?

Link naar reactie

Ja Mike,tijd vooral tijd dat ontbreekt me nog...

Ik hoop het!

Anders kom ik nog eens met de GL177 of met de Cezeta.

Gr nico

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...