Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Verzekering Vespa PK50


Lrac

Aanbevolen berichten

Mijn vespa is een PK50 van '85. Heb hier natuurlijk een verzekering op. Ik vind dit echter een dure verzekering. betaal ongeveer € 150 per jaar. zijn hier alternatieven voor, maar met dezelfde voorwaarden alsik vandaag de dag heb? Misschien een oldtimer verzekering?

Link naar reactie

@LRAC aan hoeveel had je misschien gedacht voor een schappelijke verzekering? 25eur?

het 'duur' is relatief he... 'duur t.o.v. verzekering bij een andere maatschappij' of 'duur voor wat het is'...

in het tweede geval moet je zien hoeveel je hem gebruikt... voor dagelijks gebruik is dat nog niet zo duur op een jaar. voor sporadisch gebruik wordt het duur maar veel opties/kortingstelsels hebben ze niet voor een brommer.

Link naar reactie
Mijn vespa is een PK50 van '85. Heb hier natuurlijk een verzekering op. Ik vind dit echter een dure verzekering. betaal ongeveer € 150 per jaar. zijn hier alternatieven voor, maar met dezelfde voorwaarden alsik vandaag de dag heb? Misschien een oldtimer verzekering?

Komaan kerel 150 per jaar, das de prijs die altijd betaalde voor mijn brommer...

Das een goeie prijs, ongeveer 40 cent op een dag... kun je toch ni veel noemen he...

Link naar reactie

ik vergelijk gewoon met mijn moto die ik 7 jaar geleden had. ik betaalde voor een moto ( 750 cc ) maar iets meer. ik had eigenlijk niet zo echt een idee wat zo'n verzekering koste. Mijn schoonzus heeft ook een vespa. Deze is samen verzekerd met een aantal old timers en ze betaald maar € 10 extra voor de vespa. Weliswaar als old timer verzekerd.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...