Ga naar inhoud
Vespaforum.be

reizen met de vespa


Matjas

Aanbevolen berichten

Zo iets kan je alleen maar doen met iemand die je door en door kent, anders kan je wel eens alleen komen te staan in kweetnietwaar.

Een optie is om er alleen op uit te trekken.

Maar best begin je met relatief korte trips voor een (paar) we(e)k(en). Mogelijk hou je het daarna voor bekeken.

En veel voorbereiding is niet mogelijk. Belangrijker is een een grote dosis geluk en overlevingsinstinct.:)

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Ja zeker waar om dat te doen met iemand die je goed kent, en zelfs dan... Op zich heb ik al redelijk wat reiservaring mbt 2 wielige voertuigen maar ook met gekke apen landen:P Ik ben nu alleen op zoek naar een nieuwe uitdaging...

Helaas weinig goede kennissen die net zo gek zijn of die ook Vespa rijden... Ik ga dit jaar misschien idd is proberen om te kijken hoe het in mn 1tje is. Twee jaar geleden is gedaan op de motor maar dat was toch wel behoorlijk saai...

Bedankt voor het advies.

Link naar reactie

Op "de wilden boef" is nog altijd het prettigst (cfr Erix ... ik vertrek gewoon en zie wel waar ik uitkom).

Ik heb zo een goei 4 maanden helemaal alleen door de US getrokken en meer gezien én meegemaakt dan wanneer ik een geplande reis had geboekt.

Dit jaar 14 dagen Sicilië met weliswaar geen eigen maar een gehuurde scooter. echter wel zonder dat we ook maar iets vooraf boeken. Gewoon de vlucht heen en terug - nadien weten we zelfs niet welke richting we uit zullen rijden - dat wordt ter plaatse beslist.

Anderzijds is het wel een pluspunt om vooraf uit te pluizen wat er waar te zien is (natuur, cultuur, kunst, ...) zodat je dat op bepaalde belangrijke plaatsen niet meer moet gaan uitpluizen.

De restaurantjes, B&B, campings of kleine hotelletjes worden er alleen maar leuker op - gewoon doen waar je zin in hebt.

grts frutsab

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...