Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Lambretta Li 150 Special


fastpx

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Scooter is gezandstraald en gepoederlakt. Ik weet het, resultaat van het oranje is niet perfect. Omdat je geen plamuur kunt gebruiken voor het poederlakken zijn alles krassen en blutsen nog zichtbaar. Is voor mij ni belangrijk, hij zal snel zijn, er hangt kleur op en het zwart is wél bijzonder goed gelukt. Dit is een gestructureerde poederlak genaamd Sandpaper. Had de scooter eigenlijk kompleet zo moeten doen. Enfin, hier de foto's.

img0809fu5.jpg

img0810wn5.jpg

img0811hg4.jpg

Link naar reactie

Ziet er al een pak beter uit dan de eerste foto's hé. ;-)

En inderdaad het gaat hier om een racescooter en geen etalagescooter. ;-)

Schitterende kleurencombinatie, maar is dat zwart niet eerder antraciet?

Ben benieuwd naar eindresultaat (lees: snelheid op circuit!)

Link naar reactie

Vanddag verder gewerkt maar ni veel gevorderd. Een beetje tegenslag met de vork en daarna met de schijfrem... ..pfff had hem vandaag graag op wielen gehad. Zal voor morgen zijn. Het begint wel vorm te krijgen...

023tv0.jpg

025wd8.jpg

Link naar reactie

@FastPX: Ferm, met een TS1 dan nog. Kan je lekker iedereen achter je laten. Mijn Lambretta is ook bijna klaar, nog ca. 14 dagen. ´k ga ook nog foto´s posten. Voor Mugello 225 gekozen.

Link naar reactie

@Mod66: goeie keuze die Mugello. Is een snelle, koppelrijke en betrouwbare kit. Zal je zeker veel plezier aan beleven. Heb er ook aan gedacht om een Mugello te steken maar toen kreeg de gelegenheid de TS1 te kopen dus ja... ..

Is het uwe SX die momenteel bij Sam staat voor restauratie?

Link naar reactie
Mike, jip, da´s die SX200 in West Ham Utd kleuren. Succes met je Lammy! We komen elkaar nog wel tegen. Nu kan ik al eens wat verder rijden met die 225.

oh no!! not hammer colours... wist ge dat micheal jackson hun supporters lied heeft geschreven?

Link naar reactie
Mike, jip, da´s die SX200 in West Ham Utd kleuren. Succes met je Lammy! We komen elkaar nog wel tegen. Nu kan ik al eens wat verder rijden met die 225.

Komt mooi in orde, heb ze vorige week nog bewonderd (de Lambretta).

Mike.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...