Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Ik rijd rond en kom tegen.....


Cult

Aanbevolen berichten

Deze morgen op de tiensesteenweg rond 8.30 en dan terug rond 11.30 een lichtgroene vespa 50 met een mooi meisje erop. Ze had van die sexy rode schoenen aan dat wel goed passte bij de brommer.

Oh yes, there is a god!! ;)

Link naar reactie
Op de Miksebaan in Brasschaat vandaag ne zwarte GTS 125, die net achterop een auto gereden was.

Even gestopt om te kijken of er hulp nodig was, en wat brokstukken verzameld...

Papieren werden netjes ingevuld, geen probleem wat dat betreft.

Voorste spatbord in stukken vaneen, en hier en daar krassen en blutsen.

Gelukkig geen verwondingen...

Sam, sterkte

Ik heb die gisteren ook zien liggen op de baan, net voorbij de lichten. Ik kon niet stoppen want moest naar een avondvergadering. Al een geluk dat het niet te ernstig was. En tja, die plastic valt in stukken uiteen als ge een botsing doet hé. :-(

Link naar reactie
Deze morgen op de tiensesteenweg rond 8.30 en dan terug rond 11.30 een lichtgroene vespa 50 met een mooi meisje erop. Ze had van die sexy rode schoenen aan dat wel goed passte bij de brommer.

Oh yes, there is a god!! ;)

Vandaag terug tegengekomen ,maar dan met "teensloefers"!! Ze zal blij zijn subiet in de regen terug naar huis,whoehahaha!!

Link naar reactie
EriX aan 't Rabot met z'n PX om 'n uur of 2

Thomas

Vandaag (vrijdag 20/06)??? Dan rijdt er nog ene rond met een Charleston PX want op dat uur was ik nog op mijn werk en ik rijd al heel de week rond met mijn GS...

Link naar reactie
EriX aan 't Rabot met z'n PX om 'n uur of 2

Thomas

Vandaag (vrijdag 20/06)??? Dan rijdt er nog ene rond met een Charleston PX want op dat uur was ik nog op mijn werk en ik rijd al heel de week rond met mijn GS...

Was idd wel 'n integraalhelm en 'n ander pak dan op je profielfoto. Zal idd iemand anders geweest zijn :-)

thomas

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...