Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Ik rijd rond en kom tegen.....


Cult

Aanbevolen berichten

Allez seg...

Link naar reactie

Ik zie bijna dagelijks een PX charleston en een bordeaux GS200 staan voor het Dakhuus in Brasschaat. Blijkbaar vaste klanten daar. ;-)

En soms komt daar ook nog nen homo aan met ne witte PK125S die dan nen hoegie bestelt (beikes) LOL

Link naar reactie

Een T5, een Sprint, 2 oude en 2 nieuwe PX-en en 2 Ape's vrijdag in Munchengladbach en 1 nieuwe PX, een 50Special, een nieuwe 125cc S en een T5 in panne zaterdag in Dusseldorf. Iemand van het forum ????? Hahahahahahaha !!!!

Ben dit weekend naar DRUPA (de grootste grafische beurs ter wereld) in Dusseldorf geweest. Vandaar mijn Duitse "Vespategenkomsten".

Link naar reactie

juist met Gerard Presley een ritje naar Antwerpen gedaan,en terraske bij Kapitein Zeppos...

7 PX'en die voorbijkwamen,een matrode Primavera aant café,en een zwarte PX cutdown aan de pizzeria in Mortsel

Link naar reactie

Reed rond (wel met de auto maar kom ;-) en kwam tegen ... een appelblauwzeegroene PX op de N6 in Gent. Stond op de pechstrook te rommelen aan z'n Vespa. Kleine panne?

iemand van het forum?

:-p

Thomas

Link naar reactie
Reed rond (wel met de auto maar kom ;-) en kwam tegen ... een appelblauwzeegroene PX op de N6 in Gent. Stond op de pechstrook te rommelen aan z'n Vespa. Kleine panne?

iemand van het forum?

:-p

Thomas

That's me! Na de veranderingen die ik gedaan heb (sito+/deblue/upjet) wou ik een nieuwe bougie steken om te kijken hoe arm/rijk de afstelling was. Geen panne dus.Ne mens kan tegenwoordig niet eens meer rustig wat rommelen of hij wordt al gerapporteerd ;)

En de kleur is Mint Green hè!

Link naar reactie

Schitterend! Eigenlijk wel leuk dat je toch op 'n manier te weten kan komen wie/wat je ziet rijden! :-)

Thomas

ps: je kan je Mint Green vespa altijd posten bij Kleur ;-) zodat niemand zo'n domme fouten meer maakt en je Mintgroene vespa zo beledigd :-o

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...