Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Ik rijd rond en kom tegen.....


Cult

Aanbevolen berichten

Donderdag 10/4, 09:00, aan de lift van het nieuwe gerechtsgebouw in Antwerpen, een grijze PX Wie ?

Diene rode GTS die daar van 0900 tot ca 0945 een paar meter verder stond was uiteraard de mijne.

(BTW, Sint-Pieters-Leeuw - Justitiepaleis Antwerpen op precies 50 minuten tussen 8 en 9 's morgens via Ring0 en E19. Piece of cake. Gemiddelde snelheid 75 Km/u. Alleen, met en buitentemperatuur van 4 graden, kouwe vingerkes)

Link naar reactie
  • 2 weken later...

gisteren 1 uurke op terras in Westerlo gezeten,en 2 VNB's gezien,en 1 PX

foto's volgen nog wel...

Link naar reactie

@Grappa Ik zie die witte PX met momo helm elke morgend op de Mechelsesteenweg.

Hij reed gisteren nog de N1 op ter hoogte van Hove.

Gisteren nog een blauwe PX 150 tegengekomen op baan tussen Lier en Mortsel.

Link naar reactie
Daarstraks toen ik naar de zoete waters reed een rode LX tegengekomen in Willebringen.

Indien iemand van hier,ge mag wel eens terugzwaaien hè copain ;-)

Was't zo een beetje ne pafferige? Die heeft vorige zaterdag in Tienen dan ook nie teruggezwaaid.

Link naar reactie

Dat heb ik nu niet bezien,het was er ene met een windscherm

Daarstraks toen ik naar de zoete waters reed een rode LX tegengekomen in Willebringen.

Indien iemand van hier,ge mag wel eens terugzwaaien hè copain ;-)

Was't zo een beetje ne pafferige? Die heeft vorige zaterdag in Tienen dan ook nie teruggezwaaid.

Link naar reactie

daarjuist toen ik de psycho stond te tanken (tijdens mijn uren, foei foei) schoot er aan den texaco aan de dok een schoon wit oldtimerke mij voorbij over de noorderlaan. iemand van hier?

Link naar reactie

het zijn niet allemaal wespjes maar wil jullie desondanks deze beelden ni onthouden

topic zou eigenlijk moeten zijn ... "ik wandel rond in berlijn (oost en west) en kom tegen" ... (foto's vorige week tijdens uitje naar berlijn genomen)

simsons en zundaps (vermoedelijk bella ?) zie je daar nog bij de vleet - de heinkel was de enige en de IWL Berlin ken ik niet (had wel een machtig kinderstoeltje vind ik)

enjoy - groetjes frutsab

ps : de scooter die in profiel langs het stuk muur rijdt kruist net de voormalige grens tussen oost en west (dubbele kasseistrook) aan de potzdammerplatz

berlijn014.jpg

berlijn054.jpg

berlijn055.jpg

berlijn056.jpg

berlijn061.jpg

berlijn062.jpg

berlijn063.jpg

berlijn065.jpg

berlijn067.jpg

berlijn068.jpg

berlijn069.jpg

berlijn070.jpg

berlijn071.jpg

berlijn072.jpg

berlijn099.jpg

berlijn101.jpg

berlijn102.jpg

berlijn103.jpg

berlijn107.jpg

berlijn108.jpg

berlijn109.jpg

berlijn110.jpg

berlijn119.jpg

berlijn120.jpg

berlijn121.jpg

berlijn122.jpg

berlijn123.jpg

berlijn125.jpg

berlijn151.jpg

Link naar reactie

VERY NICE PICS!!!

Bij mij opt werk...collega met een P125E uit 1980

Dan tankstation Total Nijlen,blauwe PX.Reed juist weg toen ik arriveerde :ss

Link naar reactie

Wie was dat op de Zoete Waters deze namiddag met een rode GTS ?? Ik zat op een terraske aldaar tegenover mijne zwarte GTS die daar geparkeerd stond met een dikke 33 cl voor mijne neus. Als ge gestopt had, had ik er ene betaald, né

Link naar reactie

gisteren naar de straatfeesten geweest in kalmthout. aldaar een ET, ne nieuwe zwarte px, op de kapelsesteenweg ne donkerrode px, ne zilveren px, nen blauwe px, in kapellen ne wit-blauwe lambretta serII, in ekeren ne zwarte pk, ne rode special... ja, hier in de buurt zijn dik gezaaid.

Link naar reactie
gisteren naar de straatfeesten geweest in kalmthout. aldaar een ET, ne nieuwe zwarte px, op de kapelsesteenweg ne donkerrode px, ne zilveren px, nen blauwe px, in kapellen ne wit-blauwe lambretta serII, in ekeren ne zwarte pk, ne rode special... ja, hier in de buurt zijn dik gezaaid.

Aha, ik was de blauwe PX want jij hebt me nog voorgestoken op de leugenberg met de Psycho.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...