Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Ik rijd rond en kom tegen.....


Cult

Aanbevolen berichten

Da had ik wel gedacht dat die al lang terug blonk..;)

Naaah,ik gon ni zoeken...

Als ge misschien wilt meerijden naar de Customshow opt einde van Maart,laat nog ma iet weten.(als ge zin moest hebben tenminste ;) )

Ik rij al samen met nog ene met ne PX125,en ene met ne 160 GS...

Ge ziet maar...

Link naar reactie

Rond half 8 deze morgen..

In NIJLEN,zwarte LX,en die draaide af bij schrijnwerkerij Goovaerts...Kerel had een sticker van Vespa Club Antwerpen op zijn helm.

Iemand van hier?

Dan nog een groene PK50XL in Lier op de ring...

Link naar reactie

Ik ook eentje bijzetten : Donderdag 6 maart, ca. 09u25 , Dragon Red Real Mean Machine (GTS), man, donkere helm, bruine daim vest, géén groot scherm. In Drogenbos de binnenring op. Met 95 Km/u (ikke en je mag daar maar 90)reed hij langzaam maar zeker van me weg door de bocht van Vorst tussen de auto's laverend. Afslag Anderlecht industrie : Ikke al dik over de 130 Km/u (Ik wou hem van wat dichterbij zien) maar géén inhalen aan, nog steeds verwijderde hij zich langzaam. Bochtenwerk van die afslag, zéér dicht verkeer ik win veld en nader tot op zo'n 150 meter in het zicht van de 90° bocht voor Viangros. Toe begon de file en zag ik hem, met weemoed, doorsnorren richting centrum terwijl ik begon aan te schuiven.

Vanaf maandag mag ik terug met mijn Vespje rijden van meneer doktoor. Kan ik eens proberen hem te volgen ...

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...