Twostroke Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 rond 12u, een madammeke op ne lichtblauwe 50cc, op het fietstpad, op de ring rond leuven Link to comment
jcb Posted January 28, 2009 Share Posted January 28, 2009 - kunde gij mij misschien helpe? En zo heeft de Cult met zijn kaart mijne naftbank volgetankt :-) @cult:kunde gij mijne naftbak ook is voldoen ;-))mee uw bankkaart. Link to comment
jcb Posted January 28, 2009 Share Posted January 28, 2009 deze namiddag te Heultje in de Gevaertlaan een grijze LX125 Link to comment
Ph. Posted January 30, 2009 Share Posted January 30, 2009 rond kwart na drie,waaiberg Tienen,zwarte GTS Link to comment
josse Posted January 30, 2009 Share Posted January 30, 2009 Past niet helemaal in het rijtje, maar... ik zat vanmiddag iets te eten in Destelbergen en liep het oud-forum-lid PISTON tegen het lijf. Link to comment
geertvespa Posted January 30, 2009 Share Posted January 30, 2009 Past niet helemaal in het rijtje, maar...ik zat vanmiddag iets te eten in Destelbergen en liep het oud-forum-lid PISTON tegen het lijf. moet gij ni werken of wa? Link to comment
geertvespa Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 nooit op vrijdag gij wzerkt nooit, gij zijt bij het OCMW Link to comment
VeSpInNeKe Posted February 7, 2009 Share Posted February 7, 2009 ...Ne px200gs(wit)bij ons in de winkel...klaar voor de etalage.. misschien van iemand van hier? :-)) Link to comment
campingcosmos Posted February 9, 2009 Share Posted February 9, 2009 nooit op vrijdag gij wzerkt nooit, gij zijt bij het OCMW maar ik kan wel typen zonder vauten Link to comment
Cult Posted February 9, 2009 Author Share Posted February 9, 2009 op de school waar ik werk,blij om te zien dat er toch iemand van de leerlingen verstand heeft,tussen al de Daxkes en de Monkey's...een Vespa (ook al ist een plastic) en dan nog kruising ring Lier en Hagenbroeksesteenweg muntgroene 50R (geen foto van) Link to comment
bluevespa Posted February 9, 2009 Share Posted February 9, 2009 Die muntgroene 50R is van bij mij op't school (kzal kik is ne foto trekken) Daar hebben ze NOG meer stijl (hou zou dat nu komen): daar rijden er meer met oldies en Pk-kes rond dan met plastieken...alleen indeed die kutbrommerkes, das nog iets anders natuurlijk Link to comment
larscobbaut Posted February 11, 2009 Share Posted February 11, 2009 de patrick op den tram welliswaar zonder vespa maar toch... Link to comment
Gette Posted February 11, 2009 Share Posted February 11, 2009 Die muntgroene 50R is van bij mij op't school (kzal kik is ne foto trekken) Daar hebben ze NOG meer stijl (hou zou dat nu komen): daar rijden er meer met oldies en Pk-kes rond dan met plastieken...alleen indeed die kutbrommerkes, das nog iets anders natuurlijk Hier in Lier rijden inderdaad soms wel wat toffe oldies (flandria,...) Link to comment
bluevespa Posted February 11, 2009 Share Posted February 11, 2009 Vorig jaar zaten er ook nog 2 met een zundapp op het school, da was ook anders wel ferm. Morgen der is aan denken fotooke te trekken van de mint-one, voor de pic-a-holics... Link to comment
Cult Posted February 11, 2009 Author Share Posted February 11, 2009 Tijdens de speeltijd moet da lukken he Link to comment
EriX Posted February 11, 2009 Share Posted February 11, 2009 Vorig jaar zaten er ook nog 2 met een zundapp op het school, da was ook anders wel ferm. Zundapp Bella? Of eerder ƩƩn van deze types? Met die laatste heb ik ook nog rondgereden en dat was een fijn bakske... Link to comment
gunter Posted February 11, 2009 Share Posted February 11, 2009 Vorig jaar zaten er ook nog 2 met een zundapp op het school, da was ook anders wel ferm. Zundapp Bella? http://img6.imageshack.us/img6/683/szundappbellar203nm5.jpg http://img6.imageshack.us/img6/szundappbellar203nm5.jpg/1/w400.png Of eerder ƩƩn van deze types? http://img6.imageshack.us/img6/2489/zundapp1968hg2.jpg http://img6.imageshack.us/img6/zundapp1968hg2.jpg/1/w350.png http://img410.imageshack.us/img410/8963/zundapp1980sq5.jpg http://img410.imageshack.us/img410/zundapp1980sq5.jpg/1/w350.png Met die laatste heb ik ook nog rondgereden en dat was een fijn bakske... Ik heb er ook nog met zo een gereden.(is tock ks 50 sport hƩ?) Link to comment
fajes Posted February 11, 2009 Share Posted February 11, 2009 ik heb ook efkes zo'n ks50 gehad. wel plezant ding. Link to comment
frutsab Posted February 12, 2009 Share Posted February 12, 2009 in de 70-er jaren reden "die van linkeroever" op een yamaha rd50 en "die van't waasland" op zundapp's allerlei - wij dachten dat we snel reden maar moesten het toch maar telkens afleggen tegen die zundappers wolven in schaapsvacht ... grts frutsab Link to comment
Bosse Posted February 13, 2009 Share Posted February 13, 2009 Die muntgroene 50R is van bij mij op't school (kzal kik is ne foto trekken) Daar hebben ze NOG meer stijl (hou zou dat nu komen): daar rijden er meer met oldies en Pk-kes rond dan met plastieken...alleen indeed die kutbrommerkes, das nog iets anders natuurlijk Als ik 's morgens zo rond 7u55 op 't punt sta te vertrekken, thuis in Vremde City, dan zie ik de jongedame op haar muntgroen machientje ook regelmatig voorbijrijden. Link to comment
bluevespa Posted February 13, 2009 Share Posted February 13, 2009 Da kan kloppen, ze komt van daar. Maar ik zal haar toch is op de vingers moeten tikken: als ze zo vroeg vertrekt, hoe komt het dan dat ze zo vaak te laat op school aankomt?? Leuk die sociale controle Link to comment
Gette Posted February 13, 2009 Share Posted February 13, 2009 Da kan kloppen, ze komt van daar. Maar ik zal haar toch is op de vingers moeten tikken: als ze zo vroeg vertrekt, hoe komt het dan dat ze zo vaak te laat op school aankomt?? Leuk die sociale controle Omdat ne vespa altijd in panne valt? Link to comment
Robertino Posted February 13, 2009 Share Posted February 13, 2009 Omdat met een Vespa rijden de Max is. daar kan je mee blijven rijden en de tijdt vergeten . Link to comment
Guest apj Posted February 14, 2009 Share Posted February 14, 2009 vrijdag rond 10u in Brugge: schitterende oude vespa met rieten mandje vooraan kleur goud achtig, vespa logo ging rechts ipv links.. ik DENK GL (ronde koplamp) maar ben dit niet zeker ciao! Link to comment
Recommended Posts