Jump to content
Vespaforum.be

Ik rijd rond en kom tegen.....

Cult

Recommended Posts

@ JCB: bedankt, 'kzal het haar zeggen; ne foto van't lief op uwen eigen scooter moet kunnen hé ?

btw jij zou beter de foto in jouw profiel eens naar rechts draaien ;-)

om 8.15u industrie noord (blarenberg) Mechelen nen blauwe px plat door de bocht.

om 9.20u Kampenhout sas een grijze?(vespa natuurlijk).

om 17.05 Herentals LU (de beukelaar)een grijze en een blauwa px op de moto parking.

Vandaag, zondag, een zwarte PX met sidecar tussen Beveren en Zwijndrecht. Omstreeks 12u45. Ik was de vriendelijke motorrijder die zijn hand opstak. De PX-er stak zijn hand terug op.

Dez nammidag ben ik gaan rijden met den Kristof en toen zagen wij in Lier de Gette met zijn groene PX80 gewoon doorvlammen aan de rotonde kreeg hij een opmerking van de wegkapiteins van de vwmeeting. Gette je was precies wel gehaast hé.

LOL

gewoon geen goesting om nutteloos in de file te staan ;-)

Heel veel vesparijders in Gent tegengekomen. Jammer dat ik niet goed ben in types.

Wel een zeer mooie oude 125 int wit, was gezellig met zijn madam op de dampoort aant rijden. Super wijs. Dan nog ne zwarte LX aan de dendermondsesteenweg, ook met zijn vrouwke of viendin. Vriendelijke lach gekregen en ze keken ook naar mijn schattige PK50

Oh dan zou ik nog graag weten van wie die verlouderde pk50 is die altijd gewoon aan de ketting hangt dichtbij de zuid, waar de tramssporen elkaar kruisen. Echt heel zielig hoe die vespa erbij staat. Roestig, gescheurd zadel. Echt jammer een mooie rode pk50 die zo aant wegkwijnen is

Oh dan zou ik nog graag weten van wie die verlouderde pk50 is die altijd gewoon aan de ketting hangt dichtbij de zuid, waar de tramssporen elkaar kruisen. Echt heel zielig hoe die vespa erbij staat. Roestig, gescheurd zadel. Echt jammer een mooie rode pk50 die zo aant wegkwijnen is

die Vespa aan t-interim? kzie die ook geregeld staan, moet van iemand zijn die daar ergens werkt