Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Ik rijd rond en kom tegen.....


Cult

Aanbevolen berichten

gisteren ook naar Antwerpen geweest,en heel de vitrine van de Fish & Chips staat vol met classics :))

Ik wou juist hetzelfde typen. Heb het ook gezien. Soms van mensen van het forum?

Link naar reactie

derjuist even een tripje gedaan...

Smout in Boechout ,buiten de plastics,stond er binnen een zwarte PX met "checkered flags" stickers,en sticker van Vespa Club Antwerpen..

Iemand van hier?uw motorke ligt gans uiteen vriend :ss

En dan EINDELIJK es iemand bekend :))

Den B-MAN aan de Mol in Lier,samen met nog iemand met een T5

Link naar reactie

ik rijd nu al een paar weken gewoon wat rond met vespa (verlof heh!) en ben er al zoveel tegengekomen!

Leuk vind ik altijd als ik bv de vespa aan het poetsen ben dat er altijd wel mensen vragen stellen of interresse tonen..maakt ne mens toch wat fier op ze tweewielerke heh . Ook fijn is als je vespa's tegenkomt en je een eindje mee kan rijden...

Al heb ik zo ook al achter 2 oude vespa's gereden en die reageerde gewoon totaal niet. Zelfs niet aan de lichten of zo. Dat vind ik dan wel bizar eerlijkgezegd, vooral omdat het toch 'echte' vespa-freaks uitzagen.

Ik kom ook regelmatig een rode gts tegen in Hasselt met ne 'toffe pee' erop..ken zijn naam niet , maar we treffen elkaar toch dikwijls! hehe :D

Toch plezzant heh dat we zo kunnen genieten vd vespa's .

Ivm hand opsteken etc..soms twijfelt ne mens heh, maar gewoon doen. Het is niet dat ze niet vriendelijk zijn of zo..ik heb het ook al gehad dat ik het telaat gezien had of zo geconcentreerd dat ik gewoon telaat mijn hand opsteek en of ze het dan gezien hebben of niet , toch doe ik het nog snel even.

En iedereen kan al eens ne mindere dag hebben en gewoon geen zin in het sociale gebeuren op de moto :)

Mvg

Link naar reactie
Met al die commentaar op de "plastieken vespa's" die volgens velen "minderwaardig" zijn, zou je bijna je hand niet meer durven opsteken naar een classic.

Ik denk dat er veel "plastic" rijders dat gevoel hebben, Er zijn er maar weinig die hun hand opsteken... LOL

Link naar reactie

mag ik eerlijk zijn?

die term 'plastic-rijders' vind ik ook nie zo leuk infeite...al rij ikzelf met ne px.

Het zijn vespa's en dus ook 'vesparijders' en daarmee basta! :P

Ook niet dat ze helemaal plastiek zijn, tov andere merken...

Ik noem het gewoon 'moderne vespa' :)

Mvg

Link naar reactie
@ Looney : zo gevoelig zijn die "moderne' rijders nu ook weer niet hƩ...pfff... ERIX HELP !!! :)

En wij modern rijders zijn wel gevoelig zene !!

Wij, ikzelf toch ...mijn hartje ligt ook bij de oldtimer...

maar mits ik alle dagen op de baan ben voor men werk en dan ook nog voor de fun..

en zelf niks van het motorische gedeelte op de hoogte ben,

kies ik voor een modern vespa. Heb m'n wesp nog maar van april en er staan al over de 4000 km op. Chapeau voor jullie en veel respect

Zou het alleen tof vinden dat we dat van jullie ook kregen en dat flauwe gedoe ophield.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...