Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Ik rijd rond en kom tegen.....


Cult

Aanbevolen berichten

Vandaag van Oostakker naar Koningshooikt en terug gereden met mijne zwarte PX met witte reflecterende blokjes op en niemand die mij gezien heeft!!!!!

Denk da ik echt rap moet rijden dan ;-)

oe?

das toch gesloten donderdags??? ;)

Link naar reactie

gisteren avond in Bornem 2zilveren of grijze 2takten ik dacht px maar kon het niet goed zien van de plaats op het teras dat ik zat maar er was 1 bij met een tent(zal richting Boom gereden zijn zeker?)

Link naar reactie
In boom enkele,

ne witte, grijze, blauwe, rode, oranje, groene, gele, roos,... ..

en zelfs ne zwarte px met oranje wielen, en ne sticker van Lambrettafinder !

:-)

Gisterenavond ook aan Strandwerpen:

ne zwarte PX en 2 zwarte GTS'en

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Net terug van Nederland, ergens rond Maastricht. 'k kon m'n ogen niet geloven toen we even naar Maastricht zelf gingen. 30-40 vespa's gezien daar. In 't begin vond ik het allemaal super. Tot ik merkte dat je ENKEL vespa's zag. De magie was er ineens vanaf. 3/4 van alle scooters/brommers/moto's waren van Vespa.

Ik was even van m'n melk en weet ni goed wat erover te denken. Iemand hier 'n mening over?

Thomas

ps; waren trouwens allemaal plastics, niets classic gezien (zelf geen px'n) maar 'k ben er dan ook maar 'n uurtje of 2 gebleven..)

Link naar reactie
ps; waren trouwens allemaal plastics, niets classic gezien (zelf geen px'n)

Het is een echte plaag aan het worden. ;-)

idd! gisteren, buiten edjes op z'n lambretta, ook alleen maar plastics tegengekomen... ;)

Link naar reactie
De hele bende van de vespa club in leuven. En ik denk dat Giovanni voorop reed bij ons in veltem aan de kerk.

Ik reed jullie voorbij met een zwarte renault clio met een L op ^^

Neen,ik was of liever, ben er niet bij. Dat was Primaveraclub die naar de gentse feesten gegaan zijn. Ik heb afgehaakt omdat ik pas gisteravond thuisgekomen ben uit Italie.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...