px-crazy girl Posted June 23, 2008 Share Posted June 23, 2008 Ik heb gisteren een 50km rondgereden, maar niemand tegengekomen op vespa!Hoe kan dat nu? Link to comment
gunter Posted June 23, 2008 Share Posted June 23, 2008 Dan heb je niet in het Willebroekse gereden want dan had je mij tegen gekomen. Link to comment
Arista Posted June 23, 2008 Share Posted June 23, 2008 Vrijdag avond in melle op Café Cheers hehe. Wie het was herinner ik mij niet meer maar hij zou hier op het forum zitten ook. (groenige Et3 dacht ik). En Gisteren In Geel op de Markt Px125(zwart) en nog een andere Gtsdenk ik ook zwart. Link to comment
molle Posted June 23, 2008 Share Posted June 23, 2008 Gisteren in het dorp van Werchter. Zwarte PX met koppeltje op. Wij een croque aan het eten op het terras van taverne. Hoorde je van ver roepen tegen vriendin. "Daar nog een Vespa!" LOL. Iemand van hier? Link to comment
Ph. Posted June 23, 2008 Share Posted June 23, 2008 Gisteren rond een uur of vijf een blauwe GTS op de ring in Leuven Link to comment
Ph. Posted June 23, 2008 Share Posted June 23, 2008 amai... Dat zeg ik ook altijd als ik zo'n prachtige Vespa zie. Ik zie dat je goede smaak hebt. Link to comment
marcdax Posted June 23, 2008 Share Posted June 23, 2008 Rafke in de carrefour :-) Op de baan niks te zien , in de carrefour dan weer wel :-) Link to comment
Cult Posted June 24, 2008 Author Share Posted June 24, 2008 blauwe PX in Lier witte GTS in Nijlen... en nen ET3 primavera in Grobbendonk bij den Dirk...zonder motor...zonder achterlicht...;pp Link to comment
nero Posted June 24, 2008 Share Posted June 24, 2008 blauwe PX in Lier De Frutsab op zoek naar crazy px-girl? Link to comment
Lannoy Posted June 24, 2008 Share Posted June 24, 2008 Ik zit in de examens dus rijd ik weinig rond maar wel eens enkele foto's getrokken van mijn Vespa vandaag Ik zit wel met een vrij vervelend probleem, die koffer maakt redelijk veel lawaai tijdens het rijden (ondertussen wat isolatiemateriaal gebruikt om mijn kettingslot op te leggen ...) maar wanneer de koffer leeg is maakt het klepje ook lawaai. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Thx Link to comment
Gette Posted June 24, 2008 Share Posted June 24, 2008 blauwe PX in Lier Ik ben ni buitengekomen vandaag met mijne blauwe Link to comment
WatchOut Posted June 24, 2008 Share Posted June 24, 2008 Ik zit wel met een vrij vervelend probleem, die koffer maakt redelijk veel lawaai tijdens het rijden (ondertussen wat isolatiemateriaal gebruikt om mijn kettingslot op te leggen ...) maar wanneer de koffer leeg is maakt het klepje ook lawaai. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?Thx Je kan dit tegengaan door het klepje een beetje bol te zetten zodat er spanning op het slotje komt. Link to comment
Cult Posted June 24, 2008 Author Share Posted June 24, 2008 nenee Gette... twas een laatste model PX...zo da donkerblauw... En deze avond een zwarte GTS in Herselt... Link to comment
Davidje Posted June 24, 2008 Share Posted June 24, 2008 Zondag een rode GTS in Kanegem. Ik heb eens geclaxonneerd met mijn zwarte GTS ;-)) 1 Link to comment
frutsab Posted June 25, 2008 Share Posted June 25, 2008 blauwe PX in Lier De Frutsab op zoek naar crazy px-girl? lol - nee nero - ik heb me beperkt tot een terraske in het centrum van antwerpen (om eerlijk te zijn 2 ...) - ben dus ni in lier geweest en heb ook da madammeke-met-de-salopette ni op de antwerpse terrassen gevonden de pinten hebben wel gesmaakt (wat ook al ni slecht is) grts frutsab Link to comment
mjerome90 Posted June 25, 2008 Share Posted June 25, 2008 Afgelopen week gespot in Merchtem: Een nieuwe Vespa met zo'n acmastuur en lamp.. En twee oude Vespa's, twee keer gespot door mijn ouders ! Link to comment
marcdax Posted June 25, 2008 Share Posted June 25, 2008 op de dendermondsesteenweg st-amandsberg , deze middag avond rond 18.30 een zilvergryze of zwarte (twijfel er ineens aan :-) , nog tamelijk nieuwe) px125 Link to comment
gunter Posted June 26, 2008 Share Posted June 26, 2008 een zwarte px 125 aan het benzinestation op de Mechelsesteenweg te Blaasveld(Willebroek) Link to comment
px-crazy girl Posted June 26, 2008 Share Posted June 26, 2008 Vandaag op Jan De Voslei tegen 19u20 een ecru px , op linkeroever een grijze px150 aan den Retro-café op de Beatrijslaan Link to comment
fajes Posted June 26, 2008 Share Posted June 26, 2008 ne zwarte, ne grijze en nen blauwe px in de driehoekstraat in ekeren alledrie rond 16h en ne grijze en nen donkergroene racey px in mariaburg (nr21, natuurlijk!). en dan wa plastics, maar ja... Link to comment
EriX Posted June 26, 2008 Share Posted June 26, 2008 donkergroene racey met nr.21 das de Sven en das gene PX maar nen sprint hé. Link to comment
larscobbaut Posted June 27, 2008 Share Posted June 27, 2008 ne grijze px, zwarte gts en lx, blauwe pk50xl, rode pk50xl, witte pk50xl, groene pk50s aan mechels pleintje px125 witte met white walls aan justitie paleis. Link to comment
fajes Posted June 27, 2008 Share Posted June 27, 2008 donkergroene racey met nr.21 das de Sven en das gene PX maar nen sprint hé. ja, ik weet het. maar da's eigenlijk ne sprint/px/... dus tja. Link to comment
Recommended Posts