Ga naar inhoud
Vespaforum.be

echt of namaak


larscobbaut

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben de verkoper:p

Het is tuurlijk een echt!

Het ziet er ten eerste zo mooi uit omdat ik het helemaal heb gepoest met emaillepoets en ten tweede het heeft altijd onder een oversteek gehangen en ten derde het is gestempeld onderaan.

Op foto ziet alles mooi uit maar als je de plaat in het echt ziet,zie je dat hij oud is (als je er teminste wat van kent) greetzz

Link naar reactie
Hallo,

Ik ben de verkoper:p

Het is tuurlijk een echt!

Het ziet er ten eerste zo mooi uit omdat ik het helemaal heb gepoest met emaillepoets en ten tweede het heeft altijd onder een oversteek gehangen en ten derde het is gestempeld onderaan.

Op foto ziet alles mooi uit maar als je de plaat in het echt ziet,zie je dat hij oud is (als je er teminste wat van kent) greetzz

welke stempel staat er onderaan in. Ik heb ook zo eentje, helaas niet in die staat

Link naar reactie

ik denk dat hij de stempel wil zeggen dat deze in Brussel is gemaakt wat ze wel zeldzamer maakt dan mijn Italiaanse, en natuurlijk ook de staat waarin ze zich bevindt zo op de foto te zien is mooi

ik heb door de jaren niet alleen de prijzen van de vespa's zien stijgen maar ook die van de reclame borden

vroeger kocht je deze zoals de vespa's voor een paar duizend beffertjes

of deze zijn prijs waard is zal de toekomst uitwijzen of ze snel verkocht raakt.

grtz sidvespa

Link naar reactie
  • dave sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...