Ga naar inhoud
Vespaforum.be

50 jaar expo '58


Mahieu

Aanbevolen berichten

Luc

Ik heb gisteren in de Nekkerhal te Mechelen flyerkes gekregen van Anno Expo

Ook om de expo te herdenken,en vanwege het 50jarig jubileum,worden 25 maquettes gemaakt van paviljoenen destijds die je dan in Mechelen kan bekijken..

Ik citeer van de flyer...

""Anno Expo katapulteert je terug in de tijd van pastelserviezen,jukeboxen en Vespa's ""

Klinkt interessant :))

De site

www.anno-expo.be

misschien es interessant om een gezamelijk tripje te doen in de zomer naar Mechelen

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Hoi, hier in Mechelen zouden wij graag een Vespa happening organiseren ivm Expo 58.

Wie ziet dit zitten om eventueel dit mee te organiseren?? Mag ook iets meer zijn dan alleen happening.

Snel even iets laten weten, moet ASAP aan stad iets bevestigen dan wordt dit mee in de promotiecampagne verwerkt.

Doei,

Chrisje

Link naar reactie
Hoi, hier in Mechelen zouden wij graag een Vespa happening organiseren ivm Expo 58.

Wie ziet dit zitten om eventueel dit mee te organiseren?? Mag ook iets meer zijn dan alleen happening.

Snel even iets laten weten, moet ASAP aan stad iets bevestigen dan wordt dit mee in de promotiecampagne verwerkt.

Doei,

Chrisje

Ik ken Chrisje en heb haar hier naartoe verwezen.

Zoals ik het begrepen heb, willen enkele ondernemers in Mechelen, samen met het gemeentebestuur, tijdens de zomer een leuke happening organiseren rondom Expo58.

Een bijeenkomst/rondrit met onze geliefde machientjes past mooi bij dat gegeven.

Joost

Link naar reactie

Chrisje

Voor dat je van stapel loopt...

GEEFT de stad wel een locatie om een happening te doen??

Wat doet de stad allemaal??

WAT is er juist met de stad afgesproken?

Allemaal goe en wel van "wie wil helpen" maar kzou graag even weten wat de stad juist verwacht,en wat ze er zelf tegenover zetten?

Link naar reactie

de stad vermeldt de happening in de promo campagne van expo 58,

wij als handelscomité worden verwacht zelf mee iets in die sfeer te organiseren.

Dus als er iets tegnover staat dan zorgen wij daar zelf voor.

Ik heb geen idee van wat er allemaal nodig is om zoiets te organiseren.

De locatie die is er , de stad verwacht op dit moment alleen een datum van wanneer dit zou doorgaan.

groetjes

Chrisje

Link naar reactie

Ge moet eens naar ne club avond van de vca komen , dat is elke 3de vrijdag van de maand in de zurenborger op de dageraadplaats in de wijk zurenborg in Antwerpen.Als ge het daar eens persoonlijk komt uitleggen wat de bedoeling is en waar ge met dit evenement naar toe wilt gaat ge misschien wel een paar personen vinden om dit mee op te zetten .

Link naar reactie
Hoi, hier in Mechelen zouden wij graag een Vespa happening organiseren ivm Expo 58.

Wie ziet dit zitten om eventueel dit mee te organiseren?? Mag ook iets meer zijn dan alleen happening.

Snel even iets laten weten, moet ASAP aan stad iets bevestigen dan wordt dit mee in de promotiecampagne verwerkt.

Doei,

Chrisje

Hé Chrisje,

Ben van Mechelen,

rij met een Vespa van '62 en

verzamel van mn 12 jaar alles van den expo dus...

bovendien ken ik nog wel wa mensen van Mechelen met een Vesp, groetjes en stuur u alvast mn e-mail adres via pm.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...