Ga naar inhoud
Vespaforum.be

as ge nie wèt wa doen...


vespapostino

Aanbevolen berichten

... dan begin je een website:

http://users.skynet.be/grandsport/

met de nadruk op "beginnen".

@vespapostino: prachtige foto's. Er zouden beter wat meer mensen aan "zelfspot" doen en zich wat minder serieus voor doen.

Groetjes, nero.

een hele website in Macromedia Flash aan het maken?

... veel moed! Het duurt even eer je er je weg in vindt;-) maar met een goed boek en eenmaal je wegbent met de layers en actionscript is het peace of cake.

Link naar reactie
... dan begin je een website:

http://users.skynet.be/grandsport/

met de nadruk op "beginnen".

@vespapostino: prachtige foto's. Er zouden beter wat meer mensen aan "zelfspot" doen en zich wat minder serieus voor doen.

Groetjes, nero.

een hele website in Macromedia Flash aan het maken?

... veel moed! Het duurt even eer je er je weg in vindt;-) maar met een goed boek en eenmaal je wegbent met de layers en actionscript is het peace of cake.

Bedankt! Dit is wel niet mijn eerste site. Het probleem is dat het al een hele tijd (4 jaar) geleden is dat ik nog zo'n ding gemaakt hebt en dat deze technologie zo snel veranderd, dat ik weer serieus wat zoekwerk (en mislukte pogingen) achter de rug zal hebben eer er resultaat zal zijn. Macromedia is ondertussen overgenomen door Adobe (CS3 denk ik), maar die versie heb ik (voorlopig)nog niet kunnen "bekomen".

Vandaag gaan we een poging doen om een reeks knoppen te ontwerpen om enige beweging te krijgen in de website.

Groetjes en aan iedereen een voorspoedig maar vooral een gelukkig jaar toegewenst!

Link naar reactie
Is da geen Jack-Russelke van de Duitse luftwaffe,dat den Hitlergroet brengt.

Onze Jack-Russel kunt ge ook van die toeren laten doen.

Neen zeker en vast niet. zoiets zou ik onze Snoopy nooit aandoen.Het is een Beagle. Een echte jachthond.

@ nero:ik geraak ook niet verder als die kleurrijke bolletjes op de startpagina.

Uit respect durfde ik hier niet eerder over beginnen.

Link naar reactie

@Jurgen en vespapostino: ge zijt niet alleen! Ik geraak ook niet verder omdat... er nog geen vervolg is (lol). Op een halve dag kan men ook geen volledige site (zelf) maken. Die kleurige bolletjes zijn een probeersel om het actionscript voor "buttons" weer wat op te frissen. Ik ga eerst de volledige site uitschrijven om te vermijden dat ik later teveel aanpassingen moet doen. Het grote probleem hierbij zal het aantal megabites zijn dat ter beschikking wordt gegeven bij dit soort (gratis)sites.

Groetjes, nero.

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...