Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa Et 2 Vespa Of Wannabe


Jerry mc2

Aanbevolen berichten

Ik heb dus onlangs een vespa aan mijn collectie scooters toegevoegd

Angezien het een zo'n belachelijke lage prijs was kon ik hem niet laten staan

Maar voor de echte vespa fanaten zal het wel een wannabe scooter zijn??

Het gaat namelijk om een et2 wat dus een vespa is met een vario blokje

Type zip,sfera,enz

Maar voor 250 euro was het mijn inziens toch de moeite Er was slechts wat optische

schade (dwz enkele builen en krassen)

Ik ben altijd wel gefacineerd geweest door de vespa maar vond het wat aan de dure kant Een echte oude vespa deftig restaureren is ook niet dadelijk voor de beginners weg gelegd Je moet toch al over een beetje kennis beshikken en zeker en vast geen

2 linkse handen hebben Maar om een lang verhaal kort te maken ik kan me nou toch

oficieel bij de vespa community rekenen Wannabe of nie...

Mijn collectie bestaat uit een honda vision type 1,piaggio nrg mc2,mbk rocket,honda Wallaroo,mbk evasion (brommertje),piaggio sfera,nog een nrg,peugeot zenith,De meeste zijn in rijdende conditie met een serieuze snelle set up

Voor de et 2 zal die als volgt worden EEn origineel blok voor aan de kant te zetten

een pia,lcblok met stage 6 RACING LC,BIG ONE race uitlaat ,tgb vario en koppeling

21mm d-slide carbu stage 6 spruitstuk Mhr mebraan blok vl13

En dan zien we wel of die wesp wat vooruit wil

Link naar reactie

Je vespa is echt mooi in elkaar gezet de planning was ook om naar het mat zwart te

gaan in combinatie met white belt banden Om het geheel toch een classic look mee

te geven.En no offense maar ik had een beetje het gedacht dat het vespa wereldje

een ietwat aan de snobistische kant was.Mijn fout als dat niet zo is

Het was niet de bedoeling om mensen voor het hoofd te stoten.

Link naar reactie
  • 5 jaren later...

Da begrijp ik best Geert, maar de kans dat er nog reactie op komt is klein. Trouwens ZO lang zit ik hier ook weer niet hoor.

Kijk eens op Modern Vespa. Dat is wel Engels, maar daar staan tamelijk wat foto's en projectjes op. Zelfs via flickr met de juiste zoektermen.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...