Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Stap nooit op een Vespa zonder beschermde kledij


jurgen

Aanbevolen berichten

Gast il paperino

Een filmpje die niet reeel is vind ik persoonlijk zeer ongeloofwaardig om een werkelijke situatie na te bootsen... is dit echt niet wat overdreven ? Dit hoort op dit forum niet thuis ... Afstotelijk... na 30 seconden heb ik afgezet !!!

Link naar reactie

goed filmke, spreekt inderdaad aan. Al goed dat je weet dat het uiteraard een getruceerd filmke is, want anders gaat je maag wel écht draaien.

Maar de boodschap is duidelijk!

Voor zij (zoals ik!) die vooral voor de FUN met hun Vespa rijden, zou info over prettig-te-dragen beschermkledij ook kunnen helpen. Mijn 'moto-vest' voelt meer als een harnas en is zeker niet FUN-rijden.

Dus info over aangenaam-te-dragen beschermende kledij is zeker welkom.

gr

Mark

Link naar reactie
  • 2 maanden later...
  • 6 maanden later...

Tja wanneer ik in mijn kitcar rij voel ik me ook al kwetsbaar (de zwakste schakel) in het verkeer. Defensief rijden is het gevolg. Zo is het op de Vespa ook. Wanneer je gaat rijden weet je dat het risico hoger is dan wanneer je thuis achter het raam blijft zitten. Een helm op is het minste wat ik doe. Overigens denk ik niet dat mijn Vespa zo hard gaat dat ik mijn gehele onderarm kwijt kan raken wanneer ik over het asfalt zou schuiven.

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...