Ga naar inhoud
Vespaforum.be

D'as toch nogal een weer hé, de laatste tijd


stanman

Aanbevolen berichten

Mja hier in Belgie is het niet normaal. Overlaatst moest ik ergens rond Valkensburg (NL) zijn, vanaf je de grens overgaat heb je geen last meer (of zo goed als geen last) van opspattend water zoals bij ons. Lang leven "De Fluisterasfalt". Wat natuurlijk niet wegneemt dat het klote weer is.

Link naar reactie

Als je met de auto bent valt dat nog mee. Ik ben zo gek om met zo'n weer er door te gaan met de scooter. Hell on earth I can tell you! Geen bal zien door aangedampt vizier, nog minder zien door regen op vizier en die achterlichten van de auto's voor me zie ik dus ook niet, laat staan de remlichten. Het is altijd een mirakel dat ik thuis geraak zonder brokken. Maar tja, we doen het voor ons plezier en de vrijheid van scooterrijden hé. ;-) Kutweer zoals onze noorderburen wel eens zeggen!

Link naar reactie

Maandag door dat "kutweer" even over en weer naar Herentals gebold voor de leut! Zo'n kleine 100km.

Dan weet je ineens hoe waterdicht die vest en die broek wel zijn. Je beseft dan ook ineens dat een jethelm eigenlijk alleen goed voor de zomer is. pff...

Als je dan terug thuis komt en je checkt dan even het forum ben je de koude ineens weer wel vergeten. Zoveel warmte en genegenheid dat er weer vanaf kwam. ;-)

Link naar reactie

Of tegen t aandampen zo n anti-dampscherm aanschaffen om den binnekant van uw vizier te kleven. Te vinden bij de betere motowinkel, en onzichtbaar. Probleem opgelost ;-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...