Ga naar inhoud
Vespaforum.be

salukes


pascal

Aanbevolen berichten

Je weet (of niet) wat ze zeggen he: "Arguing over the internet is like participating in the Special Olympics. Even if you win, you're still a retard."

Niet dat ik me altijd en overal kan inhouden ... Maar ik drink liever een paar Vedetjes met mijn mede vespa'isten (soms ZELFS met iemand met nen bajaj ... maar dan enkel als hij tracteert :))

Link naar reactie

Misschien een idee om eens een rondrit of caféavond te organsieren vanuit het forum. Voor en door leden van het forum want dat zijn zeker niet allemaal dezelfde mensen die je op rondritjes tegenkomt. Als we dan nog allemaal een badge met onze nickname dragen is het eens zo gemakkelijk om dien dzoef van de week uit te delen, of om in elkaars armen te vallen en te eindigen in een groot knuffelfestijn.

Dan kunnen daar de moraalridders, de zageventen, de chitchatters, de techneuten, enz... van het forum het tegen elkaar opnemen of verbroederen tussen pot en pint. Ik zal mij dan wijselijk tussen beiden werpen en de klappen opvangen en/of uitdelen. LOL ;-)

Link naar reactie

wat helpt voor mij is om uit het chit chat forum weg te blijven, ik check meestal evenementen (de stickies :-) en techniek, en te koop & aanbod

de chatbox suggestie illustreert een van de problemen (sommige gebruikers gebruiken het forum als een chatkanaal - er word snel snel gepost over eender wat) en zou inderdaad een oplossing kunnen zijn. als ik me niet vergis heeft jurgen al is geexperimenteerd met een chatkanaal op deze server, maar de bandwidth was nogal degoutant

wat betreft de blabla over een al dan niet ingevuld profiel: ik zou zeggen als je niet wil anwoorden op iemand met een leeg profiel, doe het dan simpelweg niet

soit, my 2c

Link naar reactie
Ook de verhouding bezoekers tov geregistreerden die volgens mij hoger ligt dan vroeger kan er ook op wijzen dat dit een schuilkelder is geworden voor sommige geregistreerden...

@AR: Chapeau, daar zit heel wat waarheid in

Link naar reactie
wat betreft de blabla over een al dan niet ingevuld profiel: ik zou zeggen als je niet wil anwoorden op iemand met een leeg profiel, doe het dan simpelweg niet

Awel, het is vroeger al gezegd door mindere goden, waaronder ikzelf, ik ben dus blij dat die door het hogere management gedeeld wordt :). Het is in ieder geval al één heikel punt waarover dan niet meer kan gepalaverd worden. Live and let live, dus.

Een voorbeeld in deze is een advertentie die recent werd geplaatst. De verkoper deelde alle info mee: wat het was, hoeveel het moest kosten, waar het zich bevond, door wie het werd verkocht en alle mogelijke relevante informatie. De eerste reply handelde over een niet ingevuld profiel. Eerlijk gezegd: daar zakt mijn broek dan van af. Wat meer dien je te weten in de rubriek Vraag en aanbod?

He kan relevant zijn te weten waar iemand woont, gesteld dat die persoon dat dan ook wil meedelen. Als hij dat niet wil, laat het dan daarbij. Ik hoef niet per se alles te weten van iemand alvorens ik hem/haar wil helpen met raad.

Link naar reactie
wat betreft de blabla over een al dan niet ingevuld profiel: ik zou zeggen als je niet wil anwoorden op iemand met een leeg profiel, doe het dan simpelweg niet

Awel, het is vroeger al gezegd door mindere goden, waaronder ikzelf, ik ben dus blij dat die door het hogere management gedeeld wordt :). Het is in ieder geval al één heikel punt waarover dan niet meer kan gepalaverd worden. Live and let live, dus.

Een voorbeeld in deze is een advertentie die recent werd geplaatst. De verkoper deelde alle info mee: wat het was, hoeveel het moest kosten, waar het zich bevond, door wie het werd verkocht en alle mogelijke relevante informatie. De eerste reply handelde over een niet ingevuld profiel. Eerlijk gezegd: daar zakt mijn broek dan van af. Wat meer dien je te weten in de rubriek Vraag en aanbod?

He kan relevant zijn te weten waar iemand woont, gesteld dat die persoon dat dan ook wil meedelen. Als hij dat niet wil, laat het dan daarbij. Ik hoef niet per se alles te weten van iemand alvorens ik hem/haar wil helpen met raad.

Daar zal de ProfielPolitie en andere TopicTerroristen nie mee lachen, Sarge ;o)

Ik echter wel, haha!!

Link naar reactie

Ik moet eerlijk toegeven dat ik dezelfde reactie had als pascal, 2 maand geleden. Hij was het die me het forum geintroduceerd heeft, lang lang geleden ;-). Ik ben geen grote schrijver en las vooral de posts op het forum, tot er maar een klein percentage nog nuttige info bevatte.

Een oplossing? zoals eerder gezegd, grote dingen, grote problemen. En ik kan verstaan dat jurgen veel werk heeft met modereren de laatste weken/maanden. Misschien modereren uitbesteden aan een aantal gevestigde waarden van het forum, zodat het werk verdeeld wordt?

Link naar reactie

@[pp]: tot nu is het forum één grote democratie met als enige wetgeving zichzelf regulerende regels en af en toe een tussenkomst van Jurgen (ik kan mij eentje herinneren over racisme waarbij de diegene die de post plaatste dit over het hoofd had gezien). Plaats daar een reeks moderators onder en het hek is van de dam...

Ik stel voor dat diegenen die niet tevreden zijn van het niveau van dit forum er dan zelf iets aan doen door wel "interessante" posts te plaatsen.

Wat betreft de "afhakers"(buiten René): denk eens diep na en stel jezelf dan de vraag of dit de echte reden is waarom je het forum wil vaarwel zeggen.

Wat vespista betreft: ik heb met die man 1 maal gepraat en ik kan iedereen verzekeren dat dit een zéér toffe peer is (of hoe zeggen ze dat in Antwerpen), een brok siciliaans temperament maar met veel zin voor humor (dat hier blijkbaar niet door iedereen gesmaakt wordt)en een hoger intellect dan velen onder ons (mij inbegrepen).

@rené: (omdat je die andere thread niet meer wil lezen post ik het maar hier)Ik hoop dat dit één van je frapatsen is want, als je de strijd om gelijk te krijgen opgeeft beland je binnen de kortste keren in een rusthuis! (ik kan het weten want ik werk er in twee). Groetjes, nero.

Link naar reactie

Ik kan je niet anders dan je gelijk geven Pascal, was er ook zelf de dupe van. En dan nog gewoon omdat ik ergens vandaan kwam...pff alsof dat er toe doet...en dan nog tijdens mijn eerste bezoek aan dit forum.

Soit. Best zo'n discussies mijden, het draait toch altijd uit op een heen en weer gebrassel van zinloze woorden.

Trouwens, mijn probleem lijkt opgelost, waarover ik eens gepost heb. Dankzij sommigen hier, waarvoor dank. Aan diegene die wel zinnige antwoorden posten.

Heb niks tegen leutige praat. Verre van.

En ik hoop jullie allemaal eens met de vespa tegen te mogen komen. Wie jullie ook mogen zijn. We rijden allemaal met de vespa, voilà. Of het nu een nieuwe is, of een oude, een gerestaureerde, of eentje die met haken en ogen aaneen hangt, of je nu wil meepikken met de hype of niet,...

Gegroet,

David

Link naar reactie
Da's toch nogal een weer hé de laatste tijd

Stanman, uw bijdrage is off-topic!

Der moet toch altijd enen dwars liggen hé... ;-)

Het gaat niet over off topic zijn , nog over dwarsliggen, maar over het algemeen is er veel zever om te zeveren, stop daar gewoon mee.

Ik krijg de indruk dat het vespaforum ten onder gaat aan te groot succes.

Link naar reactie

Mag ik jullie erop wijzen dat jullie nu zelf ook al wel 2 bladzijden vol aan't zeveren zijn over het feit dat er te veel gezeverd wordt op het forum...

En waarschijnlijk kom je nog elke dag kijken of er een nieuwe reactie staat... Dus't beste lijkt mij gewoon dit topic te sluiten, voeg de daad bij het woord en schrijf dan zelf enkel nog positieve dingen als je vindt dat anderen te negatief zijn.

Ook niet vergeten dat chatten, mailen, forums, etc altijd voor veel tralala kunnen zorgen omdat je nu eenmaal je woorden weinig kan nuanceren en je dus snel misbegrepen kan worden...

Kwestie van geven en nemen denk ik. Sommige mensen moeten hun lange tenen wat inhouden en anderen moeten misschien iets minder impulsief en grof schrijven.

En met de mensen waar je problemen mee hebt, ga er eens een pint mee drinken en de donkere wolken zullen snel verdwenen zijn denk ik. (hoe schooooon :-))

Als ik dit topic geopend had zou ik het nu sluiten.

I love you all !!!! :-) en mijn vespa nog het meest !

en veeeeeeel smileys erbijzetten zoals ik héhéhéhé...

Link naar reactie

2 Henie : zijt gij die dame van cc luchtbal met hare vespa , telkens ik op permeke kom met de mijne beginnen ze over den uwe .( weet dat dit off topic is maar anders wordt hier toch maar 17 blz. verder gepalaverd over dit onderwerp )

Link naar reactie
Het gaat niet over off topic zijn , nog over dwarsliggen, maar over het algemeen is er veel zever om te zeveren, stop daar gewoon mee.

Ik krijg de indruk dat het vespaforum ten onder gaat aan te groot succes.

Was een graptje hé Stan...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...