Ga naar inhoud
Vespaforum.be

inschrijven(nog maar eens)


Aanbevolen berichten

Ik heb al verschillende post gelezen i.v.m. inschrijven van vespa's uit een ander land.

En als ik alles goed begrepen heb is het vooral moeilijk om vespa's uit Italie in te schrijven en vespa's zonder papieren op de baan te krijgen.

Dus ik veronderstel dat ik met mijn vespa px125 met zwitserse kentekenpapieren weinig problemen ga ondervinden ?

Sry voor de zoveelste post over dit onderwerp , maar toch wel een cruciaal iets voor ik de restauratie aanvang.

Grtz Bear

Link naar reactie

euh zwitserse papieren ? Ik denk dat een 125px bouwjaar 81 voor 300€ hier (in Belgie) moeilijk te vinden is.

En belangrijk hij is rijdend :)

Als ik voor dat zelfde geld een kan kopen met belgische papieren geef dan even een seintje , t'is nog niet te laat.

Grtz Bear

Link naar reactie

klopt inderdaad dat je voor 300 euro in belgie niet veel keuze hebt, maar hij moet van zwitserland toch hier geraken, dat kost toch ook geld en moeite, en dan dat geloop om hem ingeschreven te krijgen, met nog eens extra kosten tot gevolg, dan komt het volgens mij allemaal niet veel goedkoper! heb 20 jaar vespa ervaring en 4 van mijn 6 vespa's minder dan 500 euro betaald in belgie, behalve mijn T5, maar dat is dan ook een beest van een vespa! en mijn bajaj rat heb ik zelfs gekregen van de wanhopige eigenaar, enfin leve de vespa niewaar! jan

Bericht bewerkt (06.06.2005 | 22:27)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...