Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa lettertypes voor in Word !


mjerome90

Aanbevolen berichten

Hey!

Check what I found!

Vespa lettertypes... Voor te gebruiken in Word! Heb ze geüpload via yousendit.

Hoe ga je te werk? Je download ze van de volgende links en zet de bestandjes in de map: C/Windows/Fonts

En dan open je Word en kan je typen in 'Vespa' of 'Primavera'.

Liefs!

http://download.yousendit.com/8AB042CA5125DC7F

http://download.yousendit.com/E674218350489D58

Link naar reactie
Er is hier al zeker één iemand dat er "niet zal aanzitten".

allez, nog 2010 overblijvende kandidaten :-)

gauxke, ik ga nog altijd ne keer smorgens koeken komen halen bij u! En als ge me dan met de glimlach bedient, ben ik al de gelukkigste mens!

smijt anders de data waarop ge moet werken nog eens op het forum, want ik weet ni meer welke zaterdagen wel en niet :-)

Link naar reactie

DoubleV ... Wil jij mij echt zien wanneer ik ben opgestaan om vijf uur?!

Ik heb je niet gewaarschuwd hé =D Een babbel zal er dan wel niet kunnen inzitten aangezien het daar meestal stampensvol staat... Tussen twaalf en één is dat wel al veel minder.

De winkel opent om 7.30 en ik werk tot 13. Ik ben gisteren geweest dus nu werk ik terug de derde november... Misschien tot dan hé :-)

Liefs, Margaux

Link naar reactie

En nu dit nog voor Vespista:

Ik vraag me echt af wat je eraan hebt om in verschillende topics van die irriterende opmerkingen te maken. Word jij er blij van om op het forum te posten wanneer je zo doet? Ook in mijn topic van het ongeval was je er rotsvast van overtuigd 'dat ik geen enkele "oegie" ging krijgen'. Beetje veel pessimistisch ingesteld? Blijkbaar was je goed mis. Moest nu alles wat je zegt waar zijn, tot daar toe. Anyways, dit is het enige wat ik ervan zeg, misschien ben je net uit op reacties als deze.

Link naar reactie

indeed, laat een jonge chick los in een kippenhok vol hanen en...

margaux, ik denk dat je het misschien alleen als een compliment kan opnemen!

by the way, hoe gaat ge mij herkennen? zal ik een witte roos opspelden? :-)

het zal anders ook wel opvallen als ik iedereen voorlaat tot als jij me kan bedienen, of sta je daar helemaal alleen?

ik wil echt wel eens zien hoe je u best doet om eerlijk geld te verdienen voor je vespa, R.E.S.P.E.C.T.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...